Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goedemorgen ochtendhumeur

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Goedemorgen ochtendhumeur

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik ben gezegend met een flink ochtendhumeur wanneer ik net wakker ben. Omdat ik vanochtend me wat had verslapen had ik gelijk een broek aan mn kont getrokken en ben lekker met Gol gaan wandelen op de dijk. Honden mogen daar loslopen en fietsen mogen daar los fietsen. Ik heb Gollum vanwege de fietsers (en wielrenners) het commando 'aan de kant' geleerd, dat doet ze heel erg goed en ik wandel altijd met veel plezier en de wielrenners kunnen ook lekker scheuren. Ze laten me altijd weten dat ze eraan komen en de meesten bedanken ook erg vriendelijk dat Gol en ik gelijk aan de kant gaan lopen.
Nou komt er dus vanochtend een oelewapper aanfietsen die Gol al van ver begint te roepen. 'Dag lieve jongen (het is een meisje :boos: ), kom eens hier'. Gollum vind dat ze een chronisch gebrek aan aandacht heeft dus de concentratie is zo verbroken en ze loopt op de fietser af terwijl ik net het commando aan de kant had gegeven. Ik riep dus al 'meneer wilt u haar niet aanhalen, ik heb haar geleerd niet op fietsers af te gaan' maar de man ging onverstoord verder. NIET DOEN! klonk ik al wat kribbiger, 'er zit verdorie 2 jaar opvoeding in wat u nu aan het verpesten bent!!
'Dan moet je hem aan de lijn houden' zei de man.
En toen kwam het ochtendhumeurmonster pas echt om de hoek kijken en beet ik de man toe dat 'ie zulke grote oren had en toch zo'n moeite om te luisteren :boos: Er kwamen nog wat scheldwoorden achteraan die ik maar niet zal herhalen :mrgreen:

Pffff, dat word de komende dagen maar weer flink het commando aan de kant oefenen :roll:
Gollum
Zeer actief

Nanna schreef:Wees blij dat het een vriendelijke man was die duidelijk van honden houdt ;-)
Voor hetzelfde geld tref je een stuk saggerijn die jou toebijt dat kreng bij je te houden. :mrgreen:
Weet je dat ik dan liever een stuk chagerijn heb? Ik kan dan namelijk prima m'n hond bij me houden :mrgreen:
Gollum
Zeer actief

Nanna schreef:
Gollum schreef:
Weet je dat ik dan liever een stuk chagerijn heb? Ik kan dan namelijk prima m'n hond bij me houden :mrgreen:
Er zullen in openbare ruimtes altijd mensen zijn die zich niet gedragen zoals jij dat graag ziet, wen er maar an ;-)
Je hebt gelijk hoor, ik gedraag me ook niet altijd zoals anderen dat graag zien :mrgreen:
Ik had die vent alleen graag een draai om die grote oren gegeven, een beetje niet naar me luisteren zeg, wat is dat nou :pffff:
Gollum
Zeer actief

Nanna schreef:
Gollum schreef: Ik had die vent alleen graag een draai om die grote oren gegeven, een beetje niet naar me luisteren zeg, wat is dat nou :pffff:
Een fikse schop tegen zijn kloten had ie moeten hebben :mrgreen:
Ja daar kon ik niet bij, daar zat z'n fiets :smile:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Gollum schreef:
Nanna schreef:
Gollum schreef: Ik had die vent alleen graag een draai om die grote oren gegeven, een beetje niet naar me luisteren zeg, wat is dat nou :pffff:
Fiets wegtrappen :pffff:
Dat zal em leren, beetje lief doen voor je hond :boos:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief

Jinx schreef:
Gollum schreef:
Nanna schreef:
Ja hoe haalt 'ie het in z'n hoofd :smile:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Gollum schreef:
Jinx schreef:
Gollum schreef:
Nanna schreef: Een fikse schop tegen zijn kloten had ie moeten hebben :mrgreen:
die had ik toch echt even van zijn fiets afgetrokken en een welgemikte schop gegeven op een niet nader te omschrijven lichaamsdeel :smile: :smile: :smile:
En Nienke, je zeurt , zo snel is je jarenlange opvoeding niet aan gort :mrgreen:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

haha arme Gol! Helemaal aangehaald worden door een vreemde irritante man!
Maar ik snap je wel! Ik roep ook heel vaak naar mensen "niet roepen!!!!" als ik met Cena aan het trainen ben dat hij bij mij blijft lopen... Dan roepen ze haar en zoef, daar gaat zij weer naar die mensen toe (die dan vaak geirriteerd zijn dat Cena lomp op ze afspringt, want dat was dan weer niet de bedoeling!) Laat andere honden toch met rust! haha :mrgreen:

Gisteren ook erg gelachen: we wandelen in De Utrecht en er fietse een bejaardenbond voorbij. Een van die oma's zag dat Cena losliep en begon met een piepstemmetje te schreeuwen: hou die hond bijijijijijijij!!!! dadelijk val ik over hem!
Mee rijdt ze in haar hysterie aan de andere kant de berm in en donderd bijna op haar snuffert! Cena besteedde totaal geen aandacht aan die mensen, maar oma was schijnbaar niet gerust!
RIP Cena :roos:
    Gollum
    Zeer actief

Addy schreef:
    Gollum schreef:
    Jinx schreef:
    Gollum schreef: Ja daar kon ik niet bij, daar zat z'n fiets :smile:
    die had ik toch echt even van zijn fiets afgetrokken en een welgemikte schop gegeven op een niet nader te omschrijven lichaamsdeel :smile: :smile: :smile:
    En Nienke, je zeurt , zo snel is je jarenlange opvoeding niet aan gort :mrgreen:
    Ik zei toch dat ik een ochtendhumeur had :mrgreen:

Maar ja, ik heb zo m'n best gedaan om Gol te leren dat je niet achter fietsers en brommers aan moet rennen, en er ook niet naar toe moet lopen of ervoor gaan staan. Ik loop de laatste tijd hardstikke relaxt met 'r en zou het zonde vinden als ze weer een paar succesacties zou hebben.
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”