Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Dezeh alsband heb ik al een tijdje op het oog (lekker over the top, ik weet het )
Maar nu blijkt dat dit bedrijf niet naar Europa verstuurd. Heeft iemand hier hem toevallig al eens ergens anders gezien bij een bedrijf dat wel naar Europa verstuurd of die hier zitten?
Nou zo stoer is ze niet hoor Ze is maar 48cm hoog en daarbij is het ook nog eens een enorm tutje
Ze krijgt hem overigs wel in het zwart, staat net iets aristocratischer
Wij hebben een vergelijkbare van Diamond Dogs. Echt een mega sieke band.
Deze zijn wel vrij prijzig. Je kan ze bestellen via hun site als het goed is. www.diamonddogs.us.
www.marengosoutfit.nl "Exclusief voor hond en paard"
Morgaine schreef:De band van de foto kost bijv. 'maar'35 dollar.
Heb je al gemaild met het bedrijf of ze geen uitzondering willen maken voor je wanneer je compleet vooruit betaald. Alleen zal de band met verzendkosten er bij niet ´maar´ 35 dollar kosten ben ik bang
Zie ik toch ineens de site http://www.animalgear.com/. Daar staat weliswaar niet precies dezelfde halsband, maar wel een aantal look-a-likes
Ik woon toevallig net buiten Maastricht dus ik zou zo langs kunnen gaan. Ben me eigenlijk al 3jaar aan het voornemen om eens te gaan dus dit is dan meteen een goede reden.
Overigs heb ik net ook het betreffende bedrijf gemaild met de vraag of ze misschien een uitzondering zouden willen maken. Ik heb weinig hoop maar we zullen zien.
Morgaine schreef:Ze hebben beiden erg mooie banden maar niet precies wat ik zoek en ook ietwat aan de dure kant. De band van de foto kost bijv. 'maar'35 dollar.
Helaas.
En daar heb je inderdaad nog lang geen Diamond Dogs band voor.
MIsschien inderdaad op de show in Maastricht.
Succes met verder zoeken.
www.marengosoutfit.nl "Exclusief voor hond en paard"