Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie hakt wie in de pan?

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Ze zijn geweldig op elkaar ingespeeld. Als het mams echt te gortig wordt, dan is dat gelijk duidelijk :ok:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Zo ! Moge het even duidelijk zijn ! :pffff: :mrgreen:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Hahahaaha, zie dat voorzichtige kwispeltje van Crunch ook als ze op haar rug ligt "ehm mam, je gaat me nog weer bespringen he?" :mrgreen:
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Crunch is trouwens nog echt best veel kleiner he? Grappig om dat verschil zo duidelijk te zien als ze tegen elkaar opstaan tussen moeder en puber-dochter :ok:
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

mooi om te zien!
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door *Anita* »

Da's duidelijk :mrgreen:
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef:Crunch is trouwens nog echt best veel kleiner he? Grappig om dat verschil zo duidelijk te zien als ze tegen elkaar opstaan tussen moeder en puber-dochter :ok:
ja hoor, maar crunch ís gewoon ook niet groot voor haar 7 maand :wink: .
Nee, wist ik inderdaad :wink: Maar nu zie je het ook heel duidelijk zo saampjes. :wink:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Crunch dácht heel eventjes dat ze al wat te vertellen had maar dat is heel snel in de kiem gesmoord :smile2: :smile: Jammer joh, meissie

Hoe groot is Crunch op dit moment, heb je enig idee?
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
ja, ik heb haar net een paar dagen terug gemeten : vooraan 58 en achteraan 60 :mrgreen: .
:smile:

(dan is ze niet zoo mini als ik zo dacht van het filmpje :mrgreen: Vera is 50, van voren dan, van achteren heb ik niet ook gemeten :mrgreen: )
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Inge O schreef:ja, ik heb haar net een paar dagen terug gemeten : vooraan 58 en achteraan 60 :mrgreen: .
Hahaha, bedankt voor de tip, voor- en achteraan meten :smile:

Fien is op dit moment 62cm, vanmiddag gemeten. Nog maar 1cm kleiner dan Bowie maar in de breedte scheelt het ongeveer nog een halve meter :smile:
Tamara.
Zeer actief

Moos schreef:
Inge O schreef:
ja, ik heb haar net een paar dagen terug gemeten : vooraan 58 en achteraan 60 :mrgreen: .

(dan is ze niet zoo mini als ik zo dacht van het filmpje :mrgreen: Vera is 50, van voren dan, van achteren heb ik niet ook gemeten :mrgreen: )
Op de foto geeft het altijd zo'n vertekend beeld, vind ik. Ik dacht namelijk dat Vera al bijna net zo groot was als Fien maar dat scheelt dus nog een paar cm :mrgreen: :wink:
Laatst gewijzigd door Tamara. op 21 sep 2008 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Moos
Zeer actief

Tamara. schreef:
Moos schreef:
Inge O schreef:

Op dat foto geeft het altijd zo'n vertekend beeld, vind ik. Ik dacht namelijk dat Vera al bijna net zo groot was als Fien maar dat scheelt dus nog een paar cm :mrgreen: :wink:
:mrgreen: Ik weet niet hoe groot Fien is? :mrgreen: :wink:

Maar Fien en Crunch moeten natuurlijk ook (veel) hoger eindigen dan Vera :wink: Ik dacht dus van het filmpje dat Crunch even groot was als Vera, sorry Crunch!

Edit: Fien is 62 cm lees ik, neeeee dat gaat Vera mag ik toch aannemen sowieso nooit halen :mrgreen:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Moos schreef:
Tamara. schreef:
Moos schreef:
Inge O schreef:

Op dat foto geeft het altijd zo'n vertekend beeld, vind ik. Ik dacht namelijk dat Vera al bijna net zo groot was als Fien maar dat scheelt dus nog een paar cm :mrgreen: :wink:
:mrgreen: Ik weet niet hoe groot Fien is? :mrgreen: :wink:

Maar Fien en Crunch moeten natuurlijk ook (veel) hoger eindigen dan Vera :wink: Ik dacht dus van het filmpje dat Crunch even groot was als Vera, sorry Crunch!

Edit: Fien is 62 cm lees ik, neeeee dat gaat Vera mag ik toch aannemen sowieso nooit halen :mrgreen:
Ik lees jouw quote van mij, schrik ik me toch een hoedje :N: :N: DAT foto, arrghhh :N: :N: :N: :hamer: :smile:

Fien is nu 62cm :wink:
Moos
Zeer actief

Tamara. schreef:
Ik lees jouw quote van mij, schrik ik me toch een hoedje :N: :N: DAT foto, arrghhh :N: :N: :N: :hamer: :smile:

Fien is nu 62cm :wink:
Hahahaha, ik had er helemaal overheen gelezen zelfs, over 'dat foto' :mrgreen:

Ja, ik las later dat je erboven al had geschreven dat ze 62 cm was. Da's een cm of 12 hoger dan he? :mrgreen:

En ook groter dan Crunchje :wink: Zelfs aan de achterkant :smile:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Moos schreef:Da's een cm of 12 hoger dan he? :mrgreen:
Dat zeg ik, foto's vertekenen :pffff: Dacht dus zo van de foto's te zien dat Vera al bijna net zo groot was als Fien, in de verste verte dus niet :smile:
Moos
Zeer actief

Tamara. schreef:
Moos schreef:Da's een cm of 12 hoger dan he? :mrgreen:
Dat zeg ik, foto's vertekenen :pffff: Dacht dus zo van de foto's te zien dat Vera al bijna net zo groot was als Fien, in de verste verte dus niet :smile:
Nee :smile: Maar dan was ze ook wel een mega mega mega Golden van 6.5 maand :mrgreen: Ze moet eindigen tussen de 51 en 56 cm :mrgreen: :wink:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Moos schreef: Nee :smile: Maar dan was ze ook wel een mega mega mega Golden van 6.5 maand :mrgreen: Ze moet eindigen tussen de 51 en 56 cm :mrgreen: :wink:
Ik had dus net even bij de rasbeschrijving van de Golden gekeken en toen dacht ik inderdaad dat het wel errrrg groot zou zijn geweest :smile:
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef: Ja, ik las later dat je erboven al had geschreven dat ze 62 cm was. Da's een cm of 12 hoger dan he? :mrgreen:
da's zowat een halve hond hoger :smile: .
Hahahahah, ja het scheelt een tikkeltje he? :mrgreen:
Is maar goed ook, dan gaan alledrie de honden in de goede richting. Hopenlijk voelt Crunch zich niet beledigd dat ik haar op rond de 50 ook schatte :N: :mrgreen:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief

Inge O schreef: zo zie je maar weer : grootte in het nest zegt dus niks - niks 'kleinmadammeke' :mrgreen: .
Ze heeft wel een heel kleinmadammeke kontje hoor :F:

Wat dat betreft groeien zowel Crunch als Fien behoorlijk gelijk op, de vorige keer scheelde het ook iets van 3cm, toch?
Moos
Zeer actief

Inge O schreef:
Moos schreef: Ik dacht dus van het filmpje dat Crunch even groot was als Vera, sorry Crunch!
dit is wat crunch hierop te zeggen heeft : Afbeelding
:roos: :flower:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”