En de middagwandeling in Ede.

Deze parachutisten werden gedropt.

Zo, en nu slapie doen.

Moderator: moderatorteam

Ah zie je wel, ik wilde het nog nazoeken inderdaad. Maar gezien de legervoertuigen die we daarna tegenkwamen, dacht ik al aan een herdenking.Moos schreef:Die parachutisten was een herdenking zie ik net op het nieuws voorbij komen, van een bepaalde operatie in de oorlog![]()
Heerlijke foto's! Was rustig overal?

Caja heeft zich wederom keurig gedragen, maar dat had Marcel vast al verteldmarye schreef:Gelukkig kon ik Caja nog wel weer mee naar huis krijgen![]()
Maar ze heeft zo te zien een heerlijke dag gehad.

Marcel zei inderdaad dat het prima was gegaan en daar ben ik blij omZoek stok! schreef:Caja heeft zich wederom keurig gedragen, maar dat had Marcel vast al verteldmarye schreef:Gelukkig kon ik Caja nog wel weer mee naar huis krijgen![]()
Maar ze heeft zo te zien een heerlijke dag gehad.We zijn wel een beetje druk geweest vandaag met al dat gewandel, dus het is lekker slapen vanavond.

Bram kwam, zag en overwonZoek stok! schreef:![]()
Nee, ze hebben allerlei hippe kleurtjes nu, ook felgroen enzo!Jokie schreef:Ahha van de biaded had ik wel een vermoeden, maar dacht dat die er alleen in het zwart waren.Zoek stok! schreef:Het is een Biabed:Jokie schreef:Heb je een duidelijkerr foto van de mand waar Bram inligt (die oranje)