Trekjes,die volgens jou niet echt bij het ras horen.

Ates denkt dat hij een schoothond

Andere mechelaars die ik ken kunnen ook wel aanhankelijk zijn,maar Ates die kruipt écht haast in je.
Moderator: moderatorteam
Dat is wat hier ook is, het afstandelijke hebben ze niet echt, iedereen is leuk en aardigjip007 schreef:Volgens de rasbeschrijving zijn doggen terughoudend tegenover vreemden , daar hebben ze hier geen last van. Eerder het tegenovergestelde , ze kruipen het liefst bij iedereen op schoot met hun grote lijven
Hier net zo ....... Ljennah vindt iedereen even geweldig en denkt ook altijd dat ze voor haar komenchrico schreef:Dat is wat hier ook is, het afstandelijke hebben ze niet echt, iedereen is leuk en aardigjip007 schreef:Volgens de rasbeschrijving zijn doggen terughoudend tegenover vreemden , daar hebben ze hier geen last van. Eerder het tegenovergestelde , ze kruipen het liefst bij iedereen op schoot met hun grote lijven
Rascha ook een mechelaar, hoef je onderweg tijdens zijn balspelletje niet te knuffelen, dan heeft hij het veels te druk en daar geen tijd voor, 's morgens of 's avonds op de bank..hij kruipt helemaal tegen je aan en het liefst tussen ons ineefje_ates schreef:Heeft jullie hond dat ook.![]()
Trekjes,die volgens jou niet echt bij het ras horen.![]()
Ates denkt dat hij een schoothond,ipv. een mechelaar is.
![]()
Andere mechelaars die ik ken kunnen ook wel aanhankelijk zijn,maar Ates die kruipt écht haast in je.
Tja bij Endy zat het gewoon niet bijGordonsetter23 schreef:hoe heb je dat voor elkaar gekregen.enjo schreef:Ik heb een Maltezer met jachtinstinct en een Ierse setter zonder
vraagt iemand met gordonsetters die wel (teveel) jacht instinct hebben
Idemchrico schreef:Dat is wat hier ook is, het afstandelijke hebben ze niet echt, iedereen is leuk en aardigjip007 schreef:Volgens de rasbeschrijving zijn doggen terughoudend tegenover vreemden , daar hebben ze hier geen last van. Eerder het tegenovergestelde , ze kruipen het liefst bij iedereen op schoot met hun grote lijven