Moderator: moderatorteam

ik vind haar beter dan kiefer, en ik ben helemaal weg van die kleur. haar moeder is de zus van kiefers moeder en haar moeder en kiefer hebben dezelfde vader.jidde schreef:Wat lijkt ze op Kiefer zeg! is dit de dame die je bijna erbij had gehad? Zep ast mooi bij Kiefer

*voelt zich nu nog veel blonder*Nanna schreef:*slaat steil achterover om voorlopig niet meer op te kunnen krabbelen*Hutsje schreef:ja, wrijf het er nog maar even inNanna schreef:Ik vind het een heel mooie pup; prachtig atletisch gebouwd en niet zo'n lompo.
STOM dat je die hebt laten zitten.. en ik mocht haar gewoon HEBBEN he? ik hoefde dus niet voor haar te betalen :N: .

Mmm, nee, mijn keus zou het ook niet zijn eerlijk gezegd.Hutsje schreef:kirium's selene. die naam is wat minder. gelukkig schrijf je het met een swendy71 schreef:Mooie meid is het.![]()
Hoe heet ze Jessica?

en terecht!Hutsje schreef:*voelt zich nu nog veel blonder*Nanna schreef:*slaat steil achterover om voorlopig niet meer op te kunnen krabbelen*Hutsje schreef:ja, wrijf het er nog maar even inNanna schreef:Ik vind het een heel mooie pup; prachtig atletisch gebouwd en niet zo'n lompo.
STOM dat je die hebt laten zitten.. en ik mocht haar gewoon HEBBEN he? ik hoefde dus niet voor haar te betalen :N: .

:N:Hutsje schreef:....ja, wrijf het er nog maar even in. en ik mocht haar gewoon HEBBEN he? ik hoefde dus niet voor haar te betalen :N: .
kitty2 schreef:peebee me het adres maar, dan gaan ik dr zelluf wel halen, Bianc, ga je mee?
Hutsje schreef:
RupsenStorm schreef::N:Hutsje schreef:....ja, wrijf het er nog maar even in. en ik mocht haar gewoon HEBBEN he? ik hoefde dus niet voor haar te betalen :N: .
![]()
blonT
kitty2 schreef:peebee me het adres maar, dan gaan ik dr zelluf wel halen, Bianc, ga je mee?je zou het bijna doen voor zo'n schoonheid he? Ik vind haar prachtig. Maar ja ik heb alleen maar ruimte voor Rups gereserveerd
![]()
ja, dat kunnen jullie nou allemaal wel zeggen, maar weet je wat echt stom is? een teef van deze kwaliteit in huis hebben en er niet mee fokken als ze geschikt blijkt te zijn. want dat is het punt, ik weet niet of ik (ooit) het fokken weer wil oppakken en als je zo'n teef hebt ben je al haast aan het ras verplicht daar wat mee te doen. en ik ben graag vrij in mijn keuzemassam schreef:en terecht!Hutsje schreef:*voelt zich nu nog veel blonder*Nanna schreef:*slaat steil achterover om voorlopig niet meer op te kunnen krabbelen*Hutsje schreef: ja, wrijf het er nog maar even in. en ik mocht haar gewoon HEBBEN he? ik hoefde dus niet voor haar te betalen :N: .