Helaas heb ik bovenstaande dingen niet, en ook totaal geen ervaring met de rassen die erin zitten, maar owww

Moderator: moderatorteam
Lolmassam schreef:heerlijk hoe smaken kunnen verschillen... ik vind haar echt superlelijk :N:
Ergste is nog, dat z er een tijdje geleden ook al zat, en toen was ik al flieft. Toen werd ze gelukkig geplaatst, ik opgelucht. En (2 weken later ofzo) nu is ze weer terugballs & bones schreef:OOhhhww als ik er niet al twee had, geen 5 katten had en niet weer terug bij mijn ouders woonde..... dan hadden we waarschijnlijk om haar moeten worstelen![]()
wat knappert zeg!
Menen jullie dat nou?Lysette schreef:Hahaha ik ookmassam schreef:heerlijk hoe smaken kunnen verschillen... ik vind haar echt superlelijk :N:
D'r lijf gaat wel en die staart vind ik ook wel ok maar die kop vind ik helemaal niksRami schreef:Menen jullie dat nou?Lysette schreef:Hahaha ik ookmassam schreef:heerlijk hoe smaken kunnen verschillen... ik vind haar echt superlelijk :N:
Zo lelijk is ze nou toch ook weer niet? Ja, die krulstaart is een beetje jammer en ik ben niet zo'n fan van blauwe ogen maar ze is leuk en vrolijk, volgens Crailo!![]()
Maar ja, ik houd dan ook wel honden die nou juist niet moeders mooiste zijn...