Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rare smaak

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Doglover
Zeer actief

Rare smaak

Ongelezen bericht door Doglover »

Misschien iets heel raars wat ik heb gedaan maar mijn moeder had 3 tennisballetjes gekocht op de markt. Geen merk zoals Dunlop ofzo.

Ik haalde ze uit het plastic en ik begin te spelen met Raya en de mooie nwe bal. Ze mag er van mij niet heel de tijd mee spelen omdat ze dan in no time kapot zijn. Nadat ik het balletje in mijn zak had gedaan deed zat ik met mijn nagel tussen mijn tand te porren omdat er iets zat :mrgreen:
Ik kreeg dus een hele vieze, chemisch achtige smaak in mijn mond en ik moest meteen aan het tennisballetje denken.
Ik haalde het balletje uit mijn zak en ik proefde er aan en idd, dezelfde smaak bah...

Ik had er geen prettig gevoel bij dus haalde ik een oud balletje uit de auto omdat we naar het uitlaat veld gingen. Nu kwam er een maatje van Raya op het veld en Raya had haar oude balletje. Mijn moeder gooit het nieuwe balletje naar het maatje van Raya en die stiert erop af...... Ze ruikt aan het balletje, kijkt vreemd, en loopt teleurgesteld weg van het balletje :denken:

Kijk, Raya is verzot op balletjes dus die wilde er wel mee spelen. Ik heb het balletje maar weer weggehaald. Thuis had ik ook nog nwe ballen van Dunlop, ik haalde mijn tong :mrgreen: erlangs en niks geen rare chemische smaak.....

Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt?? Ik houd het maar bij de "echte" tennisballen.
drent.lover
Zeer actief
Mijn ras(sen): drentsche patrijshond
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door drent.lover »

Niet met tennisballen maar wel een keer met een soort rubberen ring die wilde mijn hond ook absoluut niet vastpakken, toen ze dat de eerste keer wel deed liet ze hem gelijk los en likte heel erg met haar tong.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”