Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Urineverlies bij een reu?
Moderator: moderatorteam
- Youp
- Zeer actief
Urineverlies bij een reu?
Gisteravond was Diesel (intact) een beetje drammerig. Hij wou telkens naar buiten. Nou is dat geen probleem maar hij zeurt eigenlijk nooit. Hij was ook wat meer aan het hijgen.
Op een gegeven moment staat hij bij Ralf en loopt hij wat heen en weer te dralen. Toen verloor hij plotseling wat vocht(urine?). Het leek of hij er zelf van schrok. Het was niet geel van kleur, daarom twijfel ik of het urine was.
Een paar weken geleden heb ik ook al een natte plek in zijn mand gevonden. Dacht toen dat het kwijl was.
Hij is heel erg zindelijk (vanaf 9 weken al) en was een half uur daarvoor nog uit geweest.
Zouden jullie hier mee meteen mee naar de da gaan?
Op een gegeven moment staat hij bij Ralf en loopt hij wat heen en weer te dralen. Toen verloor hij plotseling wat vocht(urine?). Het leek of hij er zelf van schrok. Het was niet geel van kleur, daarom twijfel ik of het urine was.
Een paar weken geleden heb ik ook al een natte plek in zijn mand gevonden. Dacht toen dat het kwijl was.
Hij is heel erg zindelijk (vanaf 9 weken al) en was een half uur daarvoor nog uit geweest.
Zouden jullie hier mee meteen mee naar de da gaan?
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- Youp
- Zeer actief
Hij reageert altijd wel op loopse teven maar ik heb nog nooit gemerkt dat hij dan urine verloor. Morgen breng ik voor de zekerheid zijn urine even weg.Nanna schreef:Als ie weer zo drammerig en loperig is, meteen mee naar buiten nemen. Moet ie dan onmiddellijk opgelucht plassen, dan is er medisch wat loos.
Wordt er echter alleen maar hevig gesnuffeld en luchtig gemarkeerd; dan mag je rekenen op een loopse teef in de buurt
Hij at vanochtend ook met lange tanden maar dat kan natuurlijk ook met een loopse teef in de buurt.

- Youp
- Zeer actief
Ok, laat ik het vocht noemenNanna schreef:Wie zegt dat het urine wasYoup schreef:Hij reageert altijd wel op loopse teven maar ik heb nog nooit gemerkt dat hij dan urine verloor.Nanna schreef:Als ie weer zo drammerig en loperig is, meteen mee naar buiten nemen. Moet ie dan onmiddellijk opgelucht plassen, dan is er medisch wat loos.
Wordt er echter alleen maar hevig gesnuffeld en luchtig gemarkeerd; dan mag je rekenen op een loopse teef in de buurt

- Youp
- Zeer actief
Ja, daar dacht ik ook aan. Morgen eerst het urineonderzoek even afwachten. Mocht dat niets opleveren, dan laat ik zijn prostaat even voelen.jip007 schreef:misschien zijn prostaat , daar kunnen ze ook van gaan druppelen
Een vergrootte prostaat kan ook komen door teveel aan hormonen toch? Hij vertoont wel wat meer haantjes gedrag dan anders.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Youp
- Zeer actief
Dat weet ik, maar een erectie is bij Diesel DUIDELIJK te zienNanna schreef:Dat moet wel, maar hij hoeft niet zichtbaar te zijn (ik bedoel dat dat geval er helemaal uit moet hangen)Youp schreef:Ok, laat ik het vocht noemenNanna schreef: Wie zegt dat het urine wasHij had geen erectie, of hoeft dat niet?