Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke speeltjes.................

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Welke speeltjes.................

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

............zijn erg geschikt voor een pup en welke speeltjes vinden pups over het algemeen helemaal geweldig?
Ik heb de Wubba kong op het oog, maar er zullen vast nog veel meer leuke dingen geschikt zijn voor een pup.
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Kayka
Zeer actief

Ongelezen bericht door Kayka »

Een puppytodje; soort tutlap met een pieperd erin. :ok:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Kayka op 13 aug 2008 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ligt er een beetje aan hoe groot de pup is, maar balletjes worden ook zeer op prijs gesteld.
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Cena was meteen al helemaal weg van knuffelbeesten (die geschikt zijn voor kids onder de 3, zonder ogen die er af kunnen!), flostouwtjes, piepspeeltjes en der flokje.
Bij Discus hebben ze op het moment een hele serie puppyspeeltjes in de aanbieding! Misschien moet je daar eens binnen lopen, hebben ze leuke dingen!
RIP Cena :roos:
    Sonnie1983
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Diego is dol op piepbeesten. Dol op voetballen maar die krijgt hij alleen als wij er bij zijn. Is dus een speciaal speeltje voor hem.
    Zijn flos vind hij geweldig (geeft niet als de pup wat touwtjes er af knabbelt komt er aan de achterkant wel weer uit).
    Zo'n ring keek hij in het begin niet aan maar nu toch steeds ietsjes meer.

De wubba Kong geef ik hier nog niet omdat dat snel gemold is. En als ik die haal over een tijd zal het een speciaal speeltje worden. (speeltje waar hij mee mag spelen als wij dat willen)

Heb wel de gewone kong (voor pups). En heb hem aangewend dat hij die krijgt gevuld als we weggaan. Dat weet ie nu vort precies.

Tennisballen ook wel leuk maar krijgt hij niet alleen omdat hij ze dan stuk kan bijten en misschien opeet.

En als botjes heb ik die botten gegeven die op natuurlijke basis gemaakt zijn. Je hebt ze in staaf vorm, plat, krokodil, egel.... Dus ook leuk voor de hond de afwisseling van vorm.

Ik heb paar weken geleden bij de boerenbond een fel gekleurd speeltje haltervorm gehaald. Dit is goed voor de tanden. En een bot vorm speeltje waar water in kan. Kan je zo geven maar ook geven na dat het in de diepvries heeft gelegen (ook ter afkoelen van het wisselen doe ik dat nu maar ook lekker met warm weer).

Oh ja knuffelbeesten ook helemaal geweldig hier maar vaak molt ie ze uiteindelijk.

En ook een favoriet: een sok in een andere sok en die buitenste sok boven aan een knoop. Die word hier vaak gebruikt om lekker te sabbelen.

En in de auto vind Diego een leeg klein plastic flesje (etiket er af natuurlijk) helemaal geweldig. Daar speelt hij mee in de 5 a 10 min. dat we naar de hondenclub rijden. Zit hij gewoon mee in zijn bek en dan wat bijten er op.

Misschien nog een tip: bij nieuw speelgoed kijk ik altijd eerst hoe de hond er mee omgaat. Ook met botten die hij nog niet eerder heeft gehad geef ik eerst een keer als ik er bij ben.
    Dan kan ik met een gerust hart Diego alleen laten met die speeltjes/botjes.
    Dus hier alles wat nieuw is: eerst als vrouwtje toe kijkt en gaat dat goed mag hij het ook als hij alleen is. Op de speciale speeltjes na dan.
    Annemiek
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriers
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Annemiek »

Ik had toen Taiko een pup was een vogeltje(pluche) en die gaf ook vogel geluiden.
    Hij sleurde hem overal mee naar toe.
    Heeft het ook heel lang gedaan totdat m'n volwassen teef hem te pakken had.
    Verder had ik een kong puppy en voor de tandenflostouwen en nylabones.
    Afbeelding

Groetjes Annemieke
    Hamilton
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

wat ook leuk is, zelf speelgoed maken

oude theedoek op alle 4 de hoeken 1 knoop erin maken
    oude sok, tennisbal erin, knop er op.
    pijp van een oude spijkerbroek knippen, uiteinden knoop erin, in het midden weer een tennisbal.
    van brede repen fleece(oud plaid of kleding) of t shirt, vlecht maken en deze weer samenknopen.
    van fleece zijn leuke dingen te maken, redelijk sterk( als je het vlecht) en ook weer zacht

succes
    Afbeelding
    Nel en Nisvan
    *Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
    Sonnie1983
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH

Ongelezen bericht door Sonnie1983 »

Hamilton schreef:wat ook leuk is, zelf speelgoed maken

oude theedoek op alle 4 de hoeken 1 knoop erin maken
    oude sok, tennisbal erin, knop er op.
    pijp van een oude spijkerbroek knippen, uiteinden knoop erin, in het midden weer een tennisbal.
    van brede repen fleece(oud plaid of kleding) of t shirt, vlecht maken en deze weer samenknopen.
    van fleece zijn leuke dingen te maken, redelijk sterk( als je het vlecht) en ook weer zacht

succes
    hmmm daar kan ik ook nog wel wat mee :)
    annnie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje

Ongelezen bericht door annnie »

lege plastic flessen, groot en klein. daar kun je leuk mee gooien en smijten en goed op kauwen
    blacky
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.

Ongelezen bericht door blacky »

hier is het een lachzak popje van pluche. Die heb ik eens gehaald als afscheids cadeautje voor mijn zoontjes verjaardag. Waren toen 0,50 bij de trekpleister. Het lachmeganisme zit achter klitte band dus die er uit en spelen maar. Soms stoppen we hem er even weer in. Dan weet je niet wat je mee maakt. :mrgreen: :mrgreen:

Maar het is wel het enige speeltje wat nog heel is.
    Afbeelding
    gevni havanezers
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”