Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
logeetje
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
logeetje
Vanaf donderdag hebben wij de Witte herder dame van mijn tante in huis, van 11 jaar, ze komt hier een weekje logeren. Het is een ontzettend fitte hond trouwens.
Ze is hier een paar keer thuis geweest, en dat ging goed tussen de honden, ze negeert Osa, en Ben daagt haar uit voor een spelletje.
We hebben al wel eens een logeetje gehad voor een weekendje, een Bulterrier dametje. Hebben jullie nog tips?
Ze is hier een paar keer thuis geweest, en dat ging goed tussen de honden, ze negeert Osa, en Ben daagt haar uit voor een spelletje.
We hebben al wel eens een logeetje gehad voor een weekendje, een Bulterrier dametje. Hebben jullie nog tips?
-
- Zeer actief
Dankje voor de tipAddy schreef:Gewoon hetzelfde doen wat je altijd doet en de logee geen extra aandacht geven, hier voegen logeetjes probleemloos in

Ik ben trouwens van plan om apart met de honden te lopen, Ben en Osa zijn dat sowieso wel gewend, omdat hun behoefte aan activiteit gewoon sterk uit elkaar ligt, alleen is Inka ( de witte herder ) nog behoorlijk fit, dat ik haar liever niet met Osa uitlaat, het probleem met Ben is alleen dat ze elkaar een beetje kunnen opfokken aan de lijn, omdat Inka nog wel eens een grote mond heeft richting andere honden. Is het dan verstandig om dan gewoon inderdaad apart te gaan?
En is het verstandig om haar kussen naast die van de rest te leggen, of beter gewoon aan de andere kant van de kamer ergens, zodat ze haar eigen plekje heeft?
-
- Zeer actief
Ik heb momenteel ook een logeetje, de moeder van Donna.
Ze is hier vrijdagmiddag gekomen en sindsdien draait ze gewoon in het roedeltje mee. Ze krijgt hetzelfde eten als mijn honden, ze wandelt mee met mijn honden en ze weet keurig haar plaats.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat Angel (de logé
) een hele makkelijke dame is hoor, want ze had binnen een dag haar draai gevonden.
Ze is hier vrijdagmiddag gekomen en sindsdien draait ze gewoon in het roedeltje mee. Ze krijgt hetzelfde eten als mijn honden, ze wandelt mee met mijn honden en ze weet keurig haar plaats.
Nou moet ik eerlijk bekennen dat Angel (de logé

Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)

-
- Zeer actief
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Ik verwacht ook verder geen problemen, ze lijkt wel wat meer te wennen, net tijdens het eten lag ze tevreden naast mijn voeten, volgens mij was ze blij dat iedereen gewoon bij elkaar zatLiesbeth schreef:Succes, 't zal wel goed gaan, denk ik zo.

-
- Zeer actief
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
-
- Zeer actief
Strak planJML schreef:Shirt aantrekken met de tekst: "is niet mijn hond". In verschillende talen.Aimee schreef:ze is alleen een beetje racistisch aangelegd :N: Ze heeft nogal een grote mond richting mensen met een kleurtje, beetje lullig :N:
Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Ik merk dat het aan het wennen is voor de honden, Inka en Ben spelen nauwelijks meer, ze staan gewoon meesal in de negeerstand bij elkaar. Gisteren kwamen we met z'n allen thuis, dus iedereen blij, inclusief Inka

Het heeft wel wat, zo'n goed luisterend oudje in huis, anderzijds is het ook wel dubbel, omdat je toch ziet dat Osa in haar doen en laten echt velen malen ouder is.