Heeft iemand een idee?
Ik ben alle leuke adressen kwijt..

Moderator: moderatorteam
de link van wil. www.kadoklok.nl. dat is marion.Aimee schreef:Ik heb ook een klok die Marion gemaakt heeft, en ben er ontzettend blij mee, ik heb alleen geen idee hoe je contact met haar kan opnemen!
Die zijn veel mooier!massam schreef:de link van wil. www.kadoklok.nl. dat is marion.Aimee schreef:Ik heb ook een klok die Marion gemaakt heeft, en ben er ontzettend blij mee, ik heb alleen geen idee hoe je contact met haar kan opnemen!
Zeg er dan wel even bij dat je haar link via de site van Dierenhulp Cádiz gevonden hebt.massam schreef:de link van wil. www.kadoklok.nl. dat is marion.Aimee schreef:Ik heb ook een klok die Marion gemaakt heeft, en ben er ontzettend blij mee, ik heb alleen geen idee hoe je contact met haar kan opnemen!
als dat voor cadiz wat opleverd zekers!Wil de hond schreef:Zeg er dan wel even bij dat je haar link via de site van Dierenhulp Cádiz gevonden hebt.massam schreef:de link van wil. www.kadoklok.nl. dat is marion.Aimee schreef:Ik heb ook een klok die Marion gemaakt heeft, en ben er ontzettend blij mee, ik heb alleen geen idee hoe je contact met haar kan opnemen!