Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

tta methode

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

yanka
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): rottweiler
Aantal honden: 1
Contacteer:

tta methode

Ongelezen bericht door yanka »

Onze Zelda heeft haar kruisbanden gescheurd en de meniscus is aan gort. We zijn er uiteraard mee naar de DA gegaan, wel gelijk naar de orthopeed.
Nu raadde hij voor zelde de tta methode aan.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.
Het is nl een vrij kostbare aangelegenheid, dat hebben we er wel voor over, maar niet als ze er alsnog een slechte achterpoot aan overhoudt. (ze heeft nl. ook al een slechte voorpoot).
Ik moet er chter ook niet aan denken om haar al te laten gaan slapen.
Deze arts heeft een maand of 3 geleden speedy ook geopereerd aan praktisch hetzelfde maar dan volgens de klassieke methode.
Hij begeleidt ons ook met zelda haar lpc voorpoot, die is door een reguliere da verprutst bij de operatie, toen wisten wij nog niet beter en wij hadden gewoon vertrouwen in onze da.
We hebben Edgar Scheepens als orthopeed (ik weet trouwens niet of ik dat hier mag zeggen, anders hoor ik t wel van de modjes en haal t weg.
Ik hoop dat ik vlug reacties krijg (hoeft niet teveel, want dat is een teken dat veel honden er last van hebben gehad en dat wens ik uiteraard niemand toe) , want in principe gaat ze vrijdag onder het mes.
Groetjes Yanka
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”