Gaia is een luie eter. Haar kvv kauwt ze oeverloos op, maar eet ze over het algemeen netjes op. Zodra ik haar wat anders geef dan kvv is het mis. Ze vind rund wel oké, maar ik heb haar nog nooit zien aanvallen op een stuk vlees of iets anders.
De reden waarom ik dit aankaart is dat ik overwil stappen met de tijd op NRV of BARF. Ondertussen een paar adressen gevonden en kan nu ook runderstrotten krijgen.
Juno eet z'n botwerk normaal op. Kauwt het in normale happen en slik weg is het. Om hem maak ik me dus niet druk, maar Gaia kauwt alles oeverloos en laat ook zeer regelmatig d'r eten staan. Eet zij het niet op geef ik het aan Juno, hij is niet te dik en zonde om het weg te gooien.
Op is op dus. Dit is overigens al voor de <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ">schop</a> die ik per ongeluk uitdeelde aan de gang en over het poepen ben ik ook nog steeds niet te vreden. Ze poept op het moment 1 keer per dag of 1 keer per 2 dagen. Soms kan ik die drollen zien, maar meestal niet omdat ze het liefst helemaal in de bosjes verschuilt gaat zitten. Dus afhangend van de kleurkijk ik of ze meer bot of orgaan nodig heeft. Maar of het hard of zacht is, is gewoon niet te zien. Ergens dicht bij laten poepen is dus niet mogelijk want dan houd ze het op. Ik kan net kleur herkennen
Maar goed, dit is al zo vaak door de DA onderzocht en medisch is eigenlijk gewoon uitgesloten. De DA geeft het versvoer de schuld, maar op brok deed ze het nog slechter.
Heeft iemand een moeilijke eter en hoe los je dat op? Het komt er op neer dat ze gewoon geen moeite wil doen voor d'r eten. Dus niet te vaak wil kauwen en niet te lang.