Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wie weet er een plekje omgeving capelle a/d ijssel

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Sabby
Zeer actief
Contacteer:

wie weet er een plekje omgeving capelle a/d ijssel

Ongelezen bericht door Sabby »

Hoi,

Kayla heeft nog veel moeite met terugkomen. Dat wil ik gaan oefenen, maar ik ken niet echt een plek om dat te doen.

Het moet rustig zijn. Geen weg of fietspad in de buurt. Liefst ook geen ruiterpad.
Overzichtelijk... eventueel hier en daar wat bomen waar ik me achter kan verstoppen (op aanraden mensen van puppytraining) zodat het een spel wordt op mij te focussen...

Oh en ook heel belangrijk; niet te druk qua mensen en honden.
Ze loopt namelijk liever met andere mensen (met honden) mee dan terug te komen bij mij.

Omgeving capelle a/d ijssel, rotterdam.

Alvast bedankt!!
distance-creations.nl voor persoonlijke waakborden en (dieren)dingen met foto!
Afbeelding
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

In Monster (dat ligt aan de kust bij hoek van holland in de buurt)is wel een groot gebied wat vrij is van verkeer en geheel afgezet.Als je dat wat lijkt moet je het maar even laten weten dan zal ik je even vertellen waar het precies is.
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Nu zie ik het pas...Jij bent Sabrina toch??? hahahahaha Weet niet of je mij al herkend had , Tanja... vriendin en oude buren van joon en nat...hihi klein wereldje!

Een goede, rustige plek kan je vinden in het Hitland. Je kan dan het beste naar de kant van nieuwerkerk gaan, bij het hitlandselaantje..(aan het einde zit een manege en een recreatiepark) Daar de parkeerplaats aan de rechterkant nemen en even het pad volgen..net na het bruggetje links het pad inslaan...hier loopt zelden iemand.....kan je alleen maar rechtdoor dus Kayla kan je goed in de gaten houden..

ik wandel daar regelmatig met de bullen..ze kunnen daar heerlijk rennen..en snuffelen....
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Doglover
Zeer actief

Ongelezen bericht door Doglover »

Het Ommoordse Veld. Ik weet niet precies aan welke weg het ligt. Het is niet heel groot maar wel lekker rustig om te wandelen. Er zijn wel slootjes en paarden en koeien in de weilanden.

Misschien heb je er wat aan. Gewoon ff op Google intikken, kan je alvast kijken. :ok:
Sabby
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sabby »

heeyyy tanja!! idd een klein wereldje!
wat leuk zeg, heb je 2 bullen tegenwoordig?

thanks voor de tips iedereen, ik ga eens op onderzoek uit hihi

als iemand nog meer weet, roept u maar!
distance-creations.nl voor persoonlijke waakborden en (dieren)dingen met foto!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”