Vanmorgen is Fangio overleden, op zijn eigen matje op zijn eigen plaats in zijn eigen omgeving.

Hij was ziek en vanacht heb ik de beslissing gemaakt en mijn d.a. vanmorgen laten komen om hem te helpen over de regenboogbrug te gaan..
Ik ben gebroken, kapot.. mijn allesie mijn manneke mijn lieve Fangio is niet meer.
Nooit meer AWAAAWAAA, nooit meer een kusje nooit meer Fangio, ik weet nog niet hoe ik daar mee om moet gaan en ook al heb ik vrede met mijn beslissing het doet zo verrotte pijn, zo veel verdriet, zo veel gemis.
Chira ging naast hem liggen toen mijn d.a. hem de narcose toediende en de rest, gelukkig had hij nog een branule in van zijn vochtinfuus zodat het allemaal heel mooi en pijnloos verlopen is, zij wilde niet van zijn zijde en toen we Fangio in de auto legde wilde ze mee..

Dag mijn lieverd, ik hou van jou en ik hoop dat je nu weer achter de meeuwen aan kan rennen, dat je weer de Koning van je straat bent en dat je mij niet vergeet want ik zal jou nooit vergeten mijn allerliefste Fangio