De Akita van mijn moeder is 12 jaar, kan steeds moeilijker opstaan en lopen gaat haar steeds minder af.
Pijn geeft ze niet aan, haar gewrichten zijn gewoon bijna op.
Om het ut te proberen wil ik een potje glucosamine (met chondroitine?) kopen, kan iemand mij vertellen wat de dosering is?
Ze weegt ongeveer 45 kilo.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dosering glucosamine bij Akita
Moderator: moderatorteam
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
Dosering glucosamine bij Akita
Groetjes Michaëla en Knoeppie

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik ben begonnen met glucasomine van het kruidvat tegeven aan Samara..de dosis op het potje is voor een gemiddelte lichaamsgewicht van 70 kilo....
Ik ga Samara overigens 1 tablet per dag en als ik de capsules had dan 1 capsules per dag.
Inmiddels heb ik de glucasomine van groene Os en daar staat preceis op wat ze daarvan nodig hebben...deze is speciaal voor dieren en kan je online bestellen...lijkt duurder maar je doet er erg lang mee en ik heb ook zeker d eindruk dat het beter zijn werk doet dan die van de mensen zeg maar.
Ik ga Samara overigens 1 tablet per dag en als ik de capsules had dan 1 capsules per dag.
Inmiddels heb ik de glucasomine van groene Os en daar staat preceis op wat ze daarvan nodig hebben...deze is speciaal voor dieren en kan je online bestellen...lijkt duurder maar je doet er erg lang mee en ik heb ook zeker d eindruk dat het beter zijn werk doet dan die van de mensen zeg maar.
-
boxersien
ik heb sashas blend (www.sashasblend.nl) en boris (33 kg) doet een half jaar met een pot van 250 gram (een theelepel per dag) van 56 euro. Heel goedkoop in gebruik dus. Hier helpt het super