Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Plukrijp?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Plukrijp?

Ongelezen bericht door Jacksel »

Als ik kijk naar hoe lang er normaal tussen plukbeurten zit, zou Jamey al lang plukrijp moeten zijn, maar ik krijg er nog steeds nauwelijks haar af als ik voorzichtig probeer. Haar vacht is wel extreem lang en dik (ook echt al voorbij de normale pluklengte zeg maar), maar wel enorm mooi en glimmend nog...

Ik vind het dus nu lastig om in te schatten of ik toch een afspraak bij de trimster moet maken (Jamey heeft het wel erg warm namelijk met die dikke vacht), of dat ik echt moet wachten tot naar mijn idee haar vacht plukrijp is. Irritant zeg als het 'anders dan anders' is...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

afspraak maken, de trimster kan altijd voor een badje en uitwollen kiezen. Dat scheelt in ieder geval in de warmte. Met een beetje mazzel is de trimster op vakantie of net geweest en kijk je ook al tegen een flinke wachttijd aan.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”