Wij hebben sinds een week een Hovawartpup in huis. Hij slaapt in de bench en dit gaat al erg goed gelukkig.
Nu gaan we binnenkort een weekendje weg, maar we zien het niet zitten om die grote zware bench mee te slepen (het is een grote van 109 cm)
Nu lijkt me een nylon bench nog niet erg geschikt voor een pup, dus zijn we aan het kijken naar andere opties(stevige) die we ook in de auto kunnen gebruiken.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de vervoerbox van atlas?
En zo ja welke maat zouden we nodig hebben? We zitten te denken aan de atlas car 100 of de atlas car maxi.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaringen met vervoersbox
Moderator: moderatorteam
-
petraB
- Vaste gebruiker
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Hoi,
Nou hebben wij een heel ander ras
maar ik vind zo'n nylon bench wel heel geschikt. Hij (onze pup dus) weet niet beter dan dat hij daarin zit tijdens de autorit. Het is ook licht en inklapbaar en dus makkelijk mee te nemen.
Tenzij de pup werkelijk alles sloopt wat los en vast zit zou ik zo'n bench eerder overwegen dan zo'n hard plastic ding.
Als het alleen voor deze reis is, zou je zelfs kunnen overwegen om er op marktplaats ofzo een te kopen of ergens te lenen. Pup is nu toch nog niet op 'volwassen-grootte' en tzt kun je een definitieve 'reisbench' kopen?
Suzanne
Nou hebben wij een heel ander ras
Tenzij de pup werkelijk alles sloopt wat los en vast zit zou ik zo'n bench eerder overwegen dan zo'n hard plastic ding.
Als het alleen voor deze reis is, zou je zelfs kunnen overwegen om er op marktplaats ofzo een te kopen of ergens te lenen. Pup is nu toch nog niet op 'volwassen-grootte' en tzt kun je een definitieve 'reisbench' kopen?
Suzanne
-
petraB
- Vaste gebruiker
Hoi suzanne, ik was een beetje bang dat onze pup de bench kapot zou maken.
Het is niet alleen voor deze reis, maar we gaan regelmatig een weekendje weg dus dan is het altijd handig.
Het is ook voor in de auto, bijv. om hem na de training in de auto te laten. En dan is zo'n nylon volgens mij minder geschikt?
Maar het is misschien geen gek idee om eens op marktplaats te kijken voor een voorlopige oplossing.
Het is niet alleen voor deze reis, maar we gaan regelmatig een weekendje weg dus dan is het altijd handig.
Het is ook voor in de auto, bijv. om hem na de training in de auto te laten. En dan is zo'n nylon volgens mij minder geschikt?
Maar het is misschien geen gek idee om eens op marktplaats te kijken voor een voorlopige oplossing.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Doen! Op markplaats kijken dan....petraB schreef:Hoi suzanne, ik was een beetje bang dat onze pup de bench kapot zou maken.
Wij hebben voor Tristan voor dat doel wel een nylon bench, maar goed, hij heeft dan ook nog nooit zijn tanden erin gezet
Je kunt het natuurlijk een keer proberen... het zit wel zo 'strak' dat ze er volgens mij moeilijk 'grip' op krijgen.... ?
Waarschuwing nog wel: laat liever NIET de hond na de training in de auto, ook niet als alle deuren open staan. Het wordt er gewoon te warm in de zomer, ook als de auto niet in de zon staat.
Denk niet 'dat valt wel mee' ... dat dachten de baasjes van de honden die ook deze zomer al zijn overleden ook....
Suzanne