ik heb brokken in huis van cavom,hier eet de pup nauwelijks van,misschien 2 of 3 brokjes per keer,als ik haar wat smuldier kompleet geef dan heeft ze het zo op,ook wat biogarde gaat er wel in.
chuck krijgt nu afwisselend cavom,smuldier en wat zelfgeknutseld spul (kippennek,eitje etc) of een penslap voor de tanden.
kan ik de pup ook op deze manier al mee laten eten?ze is 8 weken nu en echt nog erg klein,nou zou ik chuck morgen graag een penslap geven,maar deze lap is ongeveer 1 kg,kan ik dit gewoon geven aan ze,ze er allebei van laten eten en wat overblijft bewaren voor de volgende dag?
of kan het pupje nog beter niet haar buik helemaal vol eten?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
puppie is er,voeding vraag
Moderator: moderatorteam
-
chuckie
- Zeer actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De cavom brokken zijn best heel hard en groot mss kan je er wat warm water overheen doen om ze wat zachter temaken en eet je pup het dan makkelijker?
Ik denk dat je je pup wel gewoon mee kan laten eten met wat je je andere hond ook geeft, Bowie van mij heb ik meteen mee laten eten met de rest en die kregen ook van alles en nog wat... nooit geen problemen mee gehad.
Ik denk dat je je pup wel gewoon mee kan laten eten met wat je je andere hond ook geeft, Bowie van mij heb ik meteen mee laten eten met de rest en die kregen ook van alles en nog wat... nooit geen problemen mee gehad.
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
chuckie
- Zeer actief
maar kan ik haar ook gewoon onbeperkt van een lap pens mee laten eten?of is dat niet goed voor zo'n jong ding?
als ik de cavom brokjes week dan vind ze het ook niet echt geweldig helaas,maar ze pakt er wel af en toe en brokje van dus zo went ze er toch wat aan,en verder krijgt ze gewoon lekker smuldier erbij.
als ik de cavom brokjes week dan vind ze het ook niet echt geweldig helaas,maar ze pakt er wel af en toe en brokje van dus zo went ze er toch wat aan,en verder krijgt ze gewoon lekker smuldier erbij.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer: