Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ergens wel grappig
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
ergens wel grappig
Ik ging boodschappen doen en was in gedachten en liep langs een busje. Ik wist niet dat daar een hond inzat. Ok hij viel enorm uit en ik schrok me dood en riep 'jezus christus' (sorry eventueel)
Hond was gelijk stil, we schrokken van elkaar, wat ik er mee wil zeggen? eigenlijk niets
Hond was gelijk stil, we schrokken van elkaar, wat ik er mee wil zeggen? eigenlijk niets
-
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Moos2007
- Actief
Iets soortgelijks hebben mijn vriend en ik ook een keer meegemaakt. We waren op zoek naar een koophuis. Op een gegeven moment zagen we een leuk huisje en besloten om even te gaan kijken. We komen daar aan en gluren even naar binnen, komt er ineens een grote zwarte hond voor het raam stuiteren! Kreeg zowat een hartaanval!
- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Op de een of andere manier is schrik (vooral bij andere mensen
) vaak heel erg humoristisch.
Ik heb een keer bijna in mijn broek gepiest van het lachen toen Lilo opeens een spurt nam door een voortuin en twee poten en haar neus tegen het woonkamerraam duwde omdat er een kat binnen op de vensterbank zat. Lilo was ook meteen weer weg, maar kat vloog met een krijs van schrik (denk ik) een meter omhoog de gordijnen in, en ik zag vanuit mijn ooghoek een paar slaperige mensen in ochtendjas op de bank zo ongeveer hun koppies thee lanceren van schrik omdat die kat opeens gek leek te worden.
Ik schaamde me ook wel een beetje hoor
, maar het was *zo* grappig. 

Ik heb een keer bijna in mijn broek gepiest van het lachen toen Lilo opeens een spurt nam door een voortuin en twee poten en haar neus tegen het woonkamerraam duwde omdat er een kat binnen op de vensterbank zat. Lilo was ook meteen weer weg, maar kat vloog met een krijs van schrik (denk ik) een meter omhoog de gordijnen in, en ik zag vanuit mijn ooghoek een paar slaperige mensen in ochtendjas op de bank zo ongeveer hun koppies thee lanceren van schrik omdat die kat opeens gek leek te worden.
Ik schaamde me ook wel een beetje hoor

Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- Boreas
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 1
hahhaha ik zie dit ook helemaal voor meHanneke2 schreef:Op de een of andere manier is schrik (vooral bij andere mensen) vaak heel erg humoristisch.
Ik schaamde me ook wel een beetje hoor, maar het was *zo* grappig.