het is zo dat er hier de hele dag voer staat een paar maal per dag voeren is niet te doen omdat Diva,Spaanse Bulldog bijna 3 jaar oud en weegt ong. 40 kilo,dan weigert te eten ik heb alles al geprobeert en dus heb ik vrede mee dat het ook niet gaat lukken.
Dylan ,Amerikaanse Bulldog van nu 18 weken en ong. 20 kilo,is dit ook gewend das dus geen probleem ze eten gewoon als ze honger hebben daarnaast krijgen z elke dag 400 gram kvv,het merk is verschillend evenals een compleet variant of alleen een vlees variant.
Meestal neem ik Smuldier,Stawi of Rodi mee geen kip want dat eten ze niet Cb en Prins evenals Duck willen ze ook niet :N: .
Ik vind het jammer dat ze hun brokken niet met smaak eten maar echt met lange tanden Ik zit eraan te denken om weer Foller te gaan voeren waar Diva het zeer goed op deed echter dan zal ik ze dus beide een andee variant moeten geven omdat Dylan nog een pup is?
Terwijl hij nu al wel de gewone brokken eet ,Puppybrokken wilde hij niet meer dus ja
Ik vraag me dus af of iemand een andere brok weet die ik kan voeren in plaats van Cavom.
Gr Gemma