Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vrouw mishandelt hond, Graus helpt.

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Chione
Zeer actief

Vrouw mishandelt hond, Graus helpt.

Ongelezen bericht door Chione »

Na een achtervolging van ruim een half uur door recreatiegebied Vlietland, wist een gestoorde vrouw die haar hond mishandelde, te ontkomen. De vrouw ontsnapte aan de menigte die de bordercollie van haar wilde afpakken. Dat ging weinig subtiel. Tijdens de achtervolging sleepte de fietsende vrouw het gewonde dier namelijk aan een riem achter zich aan...

Onder de achtervolgers bond zich Tweede Kamerlid Dion Graus van de Partij Voor de Vrijheid. "Het was walgelijk om te zien hoe dit weerloze beestje werd mishandeld", aldus Graus tegenover het Leidsch Dagblad. "De dader bleef de hond maar schoppen en slaan. Toen we probeerden het hondje te ontzetten, heeft mijn vriendin enkele rake klappen en schoppen opgelopen van deze zieke persoon."

"De politie doet er alles aan de identiteit van de dader te achterhalen. Wat mij betreft krijgt deze vrouw hiervoor een gevangenisstraf en een levenslang verbod op het houden van dieren."

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... us_he.html
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
Ayka-Zira-Honey
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayka-Zira-Honey »

een 2de kamer lid ziet het en gelijk wil hij de straffen omhoog gooien...

en menig geen al jaren pleiten voor hogere straffen...

misschien helpt dit wel.. hellaas maar misschien heeft deze tragische gebeurtenis een positieve werking...
Afbeelding
groetjes van Ayka,Zira en Honey
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Wat raar dat niemand dat mens die hond kon afnemen. Ik begrijp dat ze met meerdere personen waren?
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

En zijn vriendin vangt de klappen op
Hebben ze toch iets niet goed gedaan
Afbeelding
sundancekid

Ongelezen bericht door sundancekid »

vreemd verhaal. Niemand kon die vrouw tot staan brengen? :smile: :smile: :smile: :smile: sorry hoor, maar waarom geloof ik dat niet?

Dat er niet veel mensen hebben ingegrepen, dat geloof ik meteen, anders had die vrouw nu geen hond meer gehad denk ik dan.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”