Nu kwam zijn maag steeds op dus heb ik geprobeerd te kijken wat het is. Eerst Farmfood weggelaten en alleen vlees gegeven en maar 600 gram. Dit ging goed. Maar ik ga zo op vakantie en mijn ouders geven geen vlees. Bovendien heb ik alleen pens/vlees in de buurt wat niet ideaal voeren is als je al echt geen! vlees wil voeren
Nu zit hij weer terug op Farmfood maar zijn maag komt weer constant op. Kan dit zijn omdat hij teveel voer krijgt?
Hij krijgt nu 2x daags 180 á 200 gram FF en is 8 jaar, redelijk actief en 33 kg.
Ik zit erover te denken om eens 2x 150 gram te gaan geven en kijken wat hij dan doet. En anders weer maar 3 keer per dag gaan voeren zodat de porties kleiner zijn.
Wat zouden jullie doen??
Hij zal echt nooit aangeven dat hij vol zit dus daar kan ik niet naar kijken. Het is ook altidj een sport hier tussen hem en ons om alles goed afgesloten te houden qua voeding van hem. Het is hem dit jaar gelukkig nog maar 1x gelukt om zijn ton open te breken en even te gaan schransen. Kwam er gelukkig snel achter, maar weet dat hij toen wel flink heeft geschranst :N: gelukkig niet genoeg om echt overvol te komen te zitten.