Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Herkenbaar???? (tussendoortjes voor de hond...)
Moderator: moderatorteam
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Herkenbaar???? (tussendoortjes voor de hond...)
Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 19 jul 2008 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
jidde
-
JBK
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
tineke
Ja heel herkenbaar
hier hebben we bullenpezen ,pensstaafjes ,gedroogde long ,gedroogde kippenkarkassen en stukjes gedroogde luchtpijp.
Buiten dat nog wat kleinere koekjes en hadden Jan en ik laatst zelf leverkoekjes gebakken die met smaak verorberd werden.
Als ik naar de grote bak loop waar het in zit dan komen ze al aangemacheerd
Buiten dat nog wat kleinere koekjes en hadden Jan en ik laatst zelf leverkoekjes gebakken die met smaak verorberd werden.
-
Flip
- Zeer actief
Ik heb alleen pensstaafjes in huis.
Flip krijgt af en toe een stuk komkommer, tomaat of een wortel.
Daar kan hij uren aan sabbelen, mee gooien (vooral lekker met tomaat
) en stukje bij beetje opeten.
Verder krijgt hij soms een bullepees, of zo'n wit rawhide bot maar die koop ik gewoon per stuk als het op is.
Koekjes vindt hij niks aan, die eet hij met lange tanden op dus die koop ik niet.
Flip krijgt af en toe een stuk komkommer, tomaat of een wortel.
Daar kan hij uren aan sabbelen, mee gooien (vooral lekker met tomaat
Verder krijgt hij soms een bullepees, of zo'n wit rawhide bot maar die koop ik gewoon per stuk als het op is.
Koekjes vindt hij niks aan, die eet hij met lange tanden op dus die koop ik niet.
Groetjes Marjolijn en Flip

-
sundancekid
-
~Suzanne~
- Zeer actief
tineke schreef:Ja heel herkenbaarhier hebben we bullenpezen ,pensstaafjes ,gedroogde long ,gedroogde kippenkarkassen en stukjes gedroogde luchtpijp.
Dat soort recepten wordt hier gewaardeerd... ik ga me erin verdiepen dingen zelf te maken... is overigens een gedroogd kipkarkast niet te hard? Het bot bedoel ik dan??
Suzanne
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Aantal honden: 1
-
tineke
Nee zelfs Micron en Lizzie eten een gedroogd kippenkarkasje zonder problemen op en vinden het heerlijk.Suzanne123 schreef:tineke schreef:Ja heel herkenbaarhier hebben we bullenpezen ,pensstaafjes ,gedroogde long ,gedroogde kippenkarkassen en stukjes gedroogde luchtpijp.
Dat soort recepten wordt hier gewaardeerd... ik ga me erin verdiepen dingen zelf te maken... is overigens een gedroogd kipkarkast niet te hard? Het bot bedoel ik dan??
Suzanne
Ik maak het overigens niet zelf hoor alleen de leverkoekjes maar de rest koop ik gewoon.
-
jidde
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Suzanne: ff ter herinnering: geen tussendoortjes kopen hoor!
Het is erg herkenbaar! Ik heb zelfs voor Cena al dingen in huis die zij nog niet eens mag hebben (van die megagrote denta's en zo!) haha
Nog voor we haar mochten gaan ophalen, hadden we al meer tussendoortjes voor Cena in huis, dan voor onszelf!
Erg he!!
Het is erg herkenbaar! Ik heb zelfs voor Cena al dingen in huis die zij nog niet eens mag hebben (van die megagrote denta's en zo!) haha
Nog voor we haar mochten gaan ophalen, hadden we al meer tussendoortjes voor Cena in huis, dan voor onszelf!
Erg he!!
RIP Cena
-
~Suzanne~
- Zeer actief
SannePP schreef:Suzanne: ff ter herinnering: geen tussendoortjes kopen hoor!![]()
Erg he!!
Nee, niet erg, wel leuk... dat was hier nl ook het geval.. en wat bleek: Merlijn lustte het meeste niet ;-( Da's ds allemaal weggegeven... zonde... maar ja...
Tristan eet op het moment nog 'alles' en da's maar goed ook, want echt, er ligt genoeg!
Suzanne
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Jazeker is dat herkenbaar. Ik koop altijd van alles en dat ligt dan verspreid door het huis. Maar.....een tijdje geleden heb ik een speciale afsluitbare bak gekocht waar de open zakjes met snoepjes in kunnen. Eigenlijk bedoeld tegen de muizen, maar ook handig on de zakjes bij elkaar te houden.

Linda, Izzie en Bram
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
haha ja zo'n bak hebben wij ook! (eigenlijk 2Zoek stok! schreef:Jazeker is dat herkenbaar. Ik koop altijd van alles en dat ligt dan verspreid door het huis. Maar.....een tijdje geleden heb ik een speciale afsluitbare bak gekocht waar de open zakjes met snoepjes in kunnen. Eigenlijk bedoeld tegen de muizen, maar ook handig on de zakjes bij elkaar te houden.
RIP Cena
-
_diva_
- Zeer actief
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hier heb ik vanalles voor ze.. Farmfood chips, buffelhuid, bullepezen, koekjes, tandenborstels, gedroogd spul en ga nog maar even door!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
C@rmen
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
verder helemaal niets? das wel heel weinig!C@rmen schreef:Hier alleen een zakje koekjes waarvan ze er 1 krijgen voor het slapen gaan of als ik naar mn werk ga. Verder krijgen ze hier niets
Ik vind het altijd wel grappig: lopen we door de supermarkt, mag ik niets voor de hond meenemen van vriendlief "want we hebben al genoeg liggen" maar komen we dan in de dierenspeciaalzaak, dan neemt hij gauw van alles mee "omdat we deze nog nooit geprobeerd hebben"
RIP Cena
-
C@rmen
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Daan zijn eigen la die vrijdag weer gevuld is. Pensstaafjes, trainigssnoepjes, gedroogde long, er lag nog een halve zak frolic en 3 schoentjes.
De schoentjes zijn favoriet, eerst heel lang putteren om de strik los te krijgen en dan verder putteren om het schoentje uit elkaar te krijgen en als laatste het schoentje misschien op eten. Hij krijgt het voor elkaar om de draadje in zijn geheel uit de schoen te krijgen. Er liggen dan allemaal onderdelen in zijn mand
De schoentjes zijn favoriet, eerst heel lang putteren om de strik los te krijgen en dan verder putteren om het schoentje uit elkaar te krijgen en als laatste het schoentje misschien op eten. Hij krijgt het voor elkaar om de draadje in zijn geheel uit de schoen te krijgen. Er liggen dan allemaal onderdelen in zijn mand

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
-
Muk
Wat hebben wij als tussendoortjes (krijgt hij niet allemaal op een dag) in huis:
- Dentasticks,
- Bonzo kluiven,
- Diverse soorten en varianten kleine trainingssnoepjes (die wij niet voor de training gebruiken, want die zijn niet lekker genoeg blijkbaar
),
- Rodiworst (gebruiken wij voor de pillen)
- Leverworst (voor de training)
- Kookworst (voor de training)
- Kaas (voor de training, alleen niet te vaak want met worst luistert hij beter)
Dagelijks krijgt hij voor het slapengaan wel een Dentastick en hij krijgt er nog eentje door de dag. De trainingssnoepjes heb ik mee voor het wandelen om hem eventueel bij mij te roepen, dus die gebruik ik ook niet dagelijks. De kluiven idem dito. En als wij naar hondentraining gaan of wij trainen thuis, dan komen de echt lekkere snacks voor hem tevoorschijn.
- Dentasticks,
- Bonzo kluiven,
- Diverse soorten en varianten kleine trainingssnoepjes (die wij niet voor de training gebruiken, want die zijn niet lekker genoeg blijkbaar
- Rodiworst (gebruiken wij voor de pillen)
- Leverworst (voor de training)
- Kookworst (voor de training)
- Kaas (voor de training, alleen niet te vaak want met worst luistert hij beter)
Dagelijks krijgt hij voor het slapengaan wel een Dentastick en hij krijgt er nog eentje door de dag. De trainingssnoepjes heb ik mee voor het wandelen om hem eventueel bij mij te roepen, dus die gebruik ik ook niet dagelijks. De kluiven idem dito. En als wij naar hondentraining gaan of wij trainen thuis, dan komen de echt lekkere snacks voor hem tevoorschijn.
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer: