Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Herkenbaar???? (tussendoortjes voor de hond...)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

~Suzanne~
Zeer actief

Herkenbaar???? (tussendoortjes voor de hond...)

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 19 jul 2008 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

nee op dit moment eigenlijk niet. voorheen met Tuana wel, die eet graag botjes. Maar nanni niet. I kheb een doos kipsticks (50 stuks) en nu denta stixs, een doos bonzo kluiven e ndat was het :19: :mrgreen:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Zelfs zonder hond heb ik een heel arsenaal aan beloningsbrokjes, pensstaafjes, Dentastixs e.d.....
Hoe zal het dan wel niet zijn mèt hond :denken:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ik heb eigenlijk alleen altijd pesnstaafjes, en die bestel ik en grote hoeveelheden bij witjes :cheer: ,
dus na de levering heb ik genoeg voor een weeshuis(of asiel) maar het gaat nog aardig rap :smile:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ja heel herkenbaar :mrgreen: hier hebben we bullenpezen ,pensstaafjes ,gedroogde long ,gedroogde kippenkarkassen en stukjes gedroogde luchtpijp.
Buiten dat nog wat kleinere koekjes en hadden Jan en ik laatst zelf leverkoekjes gebakken die met smaak verorberd werden.
Als ik naar de grote bak loop waar het in zit dan komen ze al aangemacheerd :smile:
Flip
Zeer actief

Ongelezen bericht door Flip »

Ik heb alleen pensstaafjes in huis.

Flip krijgt af en toe een stuk komkommer, tomaat of een wortel.
Daar kan hij uren aan sabbelen, mee gooien (vooral lekker met tomaat :mrgreen: ) en stukje bij beetje opeten.

Verder krijgt hij soms een bullepees, of zo'n wit rawhide bot maar die koop ik gewoon per stuk als het op is.

Koekjes vindt hij niks aan, die eet hij met lange tanden op dus die koop ik niet.
Groetjes Marjolijn en Flip
Afbeelding
sundancekid

Ongelezen bericht door sundancekid »

haha nee hoor, we hebben wel wat snacks in huis, zoals tandenreinigers, maar het is niet zo dat we aandelen hebben in die dingen.
Speeltjes hebben ze echter dan weer in grote getale
~Suzanne~
Zeer actief

tineke schreef:Ja heel herkenbaar :mrgreen: hier hebben we bullenpezen ,pensstaafjes ,gedroogde long ,gedroogde kippenkarkassen en stukjes gedroogde luchtpijp.
Buiten dat nog wat kleinere koekjes en hadden Jan en ik laatst zelf leverkoekjes gebakken die met smaak verorberd werden.
Als ik naar de grote bak loop waar het in zit dan komen ze al aangemacheerd :smile:
:-)
Dat soort recepten wordt hier gewaardeerd... ik ga me erin verdiepen dingen zelf te maken... is overigens een gedroogd kipkarkast niet te hard? Het bot bedoel ik dan??

Suzanne
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Niet herkenbaar. :19:
Hier krijgen ze af en toe een farmfood bot en verder staat hier een pot koekjes. Die heb ik gekregen maar ik vergeet ze telkens aan de honden te geven. :mrgreen: Zo maar eens doen. :idea:
Hier krijgen ze wel regelmatig een kortsje brood want Lotte en ik eten die vaak niet op. :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Wij hebben bullepezen, pensstaven, buffelhuidstaafjes in 2 maten, salamisticks, van die gekleurde tandenborstels, nog een soort sticks en snoepjes.

Nou hebben we wel meer omdat Quasar de grotere dingen krijgt, en Tsuki mini dingetjes moet hebben.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Suzanne123 schreef:
tineke schreef:Ja heel herkenbaar :mrgreen: hier hebben we bullenpezen ,pensstaafjes ,gedroogde long ,gedroogde kippenkarkassen en stukjes gedroogde luchtpijp.
:-)
Dat soort recepten wordt hier gewaardeerd... ik ga me erin verdiepen dingen zelf te maken... is overigens een gedroogd kipkarkast niet te hard? Het bot bedoel ik dan??

Suzanne
Nee zelfs Micron en Lizzie eten een gedroogd kippenkarkasje zonder problemen op en vinden het heerlijk.
Ik maak het overigens niet zelf hoor alleen de leverkoekjes maar de rest koop ik gewoon. :wink:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

M@ri@nne schreef: Hier krijgen ze wel regelmatig een kortsje brood want Lotte en ik eten die vaak niet op. :mrgreen:
Daarom nam ik Nanni graag mee naar mijn werk, ik houd niet van tosti die randjes, die kreeg Nanni altijd :smile:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Suzanne: ff ter herinnering: geen tussendoortjes kopen hoor! :wink:

Het is erg herkenbaar! Ik heb zelfs voor Cena al dingen in huis die zij nog niet eens mag hebben (van die megagrote denta's en zo!) haha
Nog voor we haar mochten gaan ophalen, hadden we al meer tussendoortjes voor Cena in huis, dan voor onszelf!
Erg he!! :mrgreen:
RIP Cena :roos:
    ~Suzanne~
    Zeer actief

SannePP schreef:Suzanne: ff ter herinnering: geen tussendoortjes kopen hoor! :wink:

Het is erg herkenbaar! Ik heb zelfs voor Cena al dingen in huis die zij nog niet eens mag hebben (van die megagrote denta's en zo!) haha
    Nog voor we haar mochten gaan ophalen, hadden we al meer tussendoortjes voor Cena in huis, dan voor onszelf!
    Erg he!! :mrgreen:
    :ok: dank voor de reminder

Nee, niet erg, wel leuk... dat was hier nl ook het geval.. en wat bleek: Merlijn lustte het meeste niet ;-( Da's ds allemaal weggegeven... zonde... maar ja...
    Tristan eet op het moment nog 'alles' en da's maar goed ook, want echt, er ligt genoeg! ;-)

Suzanne
    Yèti
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Ja heel herkenbaar. :mrgreen:
    Groetjes, Linda en Yèti
    Afbeelding
    Knoeppie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

We hebben een snoeppot met kleine koekjes in nog kleinere stukjes gebroken (bijvoorbeerd mini Frolic in 4en) waarvan Knoeppie zelden wat van krijgt omdat zij al van lucht aankomt en wij onze beagle wél slank willen houden :wink:
    Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
    Pepie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Europese korthaar
    Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik heb alleen maar pensstaafjes,en toevallig vandaag gedroogde kip meegenomen bij de c1000 :cheer:
    Afbeelding
    Zoek stok!
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Jazeker is dat herkenbaar. Ik koop altijd van alles en dat ligt dan verspreid door het huis. Maar.....een tijdje geleden heb ik een speciale afsluitbare bak gekocht waar de open zakjes met snoepjes in kunnen. Eigenlijk bedoeld tegen de muizen, maar ook handig on de zakjes bij elkaar te houden.
    Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

Zoek stok! schreef:Jazeker is dat herkenbaar. Ik koop altijd van alles en dat ligt dan verspreid door het huis. Maar.....een tijdje geleden heb ik een speciale afsluitbare bak gekocht waar de open zakjes met snoepjes in kunnen. Eigenlijk bedoeld tegen de muizen, maar ook handig on de zakjes bij elkaar te houden.
    haha ja zo'n bak hebben wij ook! (eigenlijk 2 :mrgreen: ) Handig he!
      _diva_
      Zeer actief

Ongelezen bericht door _diva_ »

oef hou op zeg is echt een ramphier ik moet namelijk 1 maal in de week zeker naar de welkoop voor voer en sja dan is er vaak wel wat leuks in de aanbieding tis maar goed dat mn vriend het niet ziet dat we zoveel hebben hahahahahaha.

Gr Gemma
      nathalie
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
      Aantal honden: 3
      Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Hier heb ik vanalles voor ze.. Farmfood chips, buffelhuid, bullepezen, koekjes, tandenborstels, gedroogd spul en ga nog maar even door!
      Afbeelding
      Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
      True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
      Candy, voor altijd in mijn gedachten
      http://www.greyblessings.nl
      C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Hier alleen een zakje koekjes waarvan ze er 1 krijgen voor het slapen gaan of als ik naar mn werk ga. Verder krijgen ze hier niets :wink:
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

C@rmen schreef:Hier alleen een zakje koekjes waarvan ze er 1 krijgen voor het slapen gaan of als ik naar mn werk ga. Verder krijgen ze hier niets :wink:
      verder helemaal niets? das wel heel weinig! :wink: :smile:

Ik vind het altijd wel grappig: lopen we door de supermarkt, mag ik niets voor de hond meenemen van vriendlief "want we hebben al genoeg liggen" maar komen we dan in de dierenspeciaalzaak, dan neemt hij gauw van alles mee "omdat we deze nog nooit geprobeerd hebben" :smile2:
        C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

SannePP schreef:
        C@rmen schreef:Hier alleen een zakje koekjes waarvan ze er 1 krijgen voor het slapen gaan of als ik naar mn werk ga. Verder krijgen ze hier niets :wink:
        verder helemaal niets? das wel heel weinig! :wink: :smile:
        Als tussendoortje slimmerd :wink:
        alm@
        moderator
        Mijn ras(sen): Langhaar teckel
        Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik heb alleen mijn jaszak vol kleine beloninkjes voor buiten. Buiten een paar keer in de week een vers bot en hun gewone eten krijgen ze verder niks.
        Afbeelding
        kiki78
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Daan zijn eigen la die vrijdag weer gevuld is. Pensstaafjes, trainigssnoepjes, gedroogde long, er lag nog een halve zak frolic en 3 schoentjes.
        De schoentjes zijn favoriet, eerst heel lang putteren om de strik los te krijgen en dan verder putteren om het schoentje uit elkaar te krijgen en als laatste het schoentje misschien op eten. Hij krijgt het voor elkaar om de draadje in zijn geheel uit de schoen te krijgen. Er liggen dan allemaal onderdelen in zijn mand
        Afbeelding
        Ianthe
        Zeer actief
        Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
        Contacteer:

Ongelezen bericht door Ianthe »

ja, nu we weer naar de dierenwinkel geweest zijn wel. Zachte trainingssnoepjes, gedroogde long, gedroogd rood vlees, pensstaafjes, kalfsstaafjes (ofzoiets ) gewone kluiven, gewone koekjes.
        Afbeelding
        Maryanne
        Zeer actief
        Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
        Aantal honden: 12
        Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Hier ligt de schuur overvol. Mijn zoons worden er tureluurs van. Wie kan me helpen met opruimen? :smile:
        Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Wat hebben wij als tussendoortjes (krijgt hij niet allemaal op een dag) in huis:
        - Dentasticks,
        - Bonzo kluiven,
        - Diverse soorten en varianten kleine trainingssnoepjes (die wij niet voor de training gebruiken, want die zijn niet lekker genoeg blijkbaar :boos: ),
        - Rodiworst (gebruiken wij voor de pillen)
        - Leverworst (voor de training)
        - Kookworst (voor de training)
        - Kaas (voor de training, alleen niet te vaak want met worst luistert hij beter)

Dagelijks krijgt hij voor het slapengaan wel een Dentastick en hij krijgt er nog eentje door de dag. De trainingssnoepjes heb ik mee voor het wandelen om hem eventueel bij mij te roepen, dus die gebruik ik ook niet dagelijks. De kluiven idem dito. En als wij naar hondentraining gaan of wij trainen thuis, dan komen de echt lekkere snacks voor hem tevoorschijn.
        SannePP
        Zeer actief
        Contacteer:

Maryanne schreef:Hier ligt de schuur overvol. Mijn zoons worden er tureluurs van. Wie kan me helpen met opruimen? :smile:
        Cena wil wel helpen opruimen hoor! :wink:
          Plaats reactie

Terug naar “Voeding”