beslissing moeten nemen , vooral om je het lijden te besparen he meid , je te laten inslapen , je bent pas 3 jaar geworden maar had een kwaadaardige tumor waardoor je de controle over jezelf verloor
wat je zeker niet wou he ! Ik mis je heel erg lieve meid en ik zal je altijd herrinneren als de lieve mooie meid en mijn beste vriend , we waren altijd samen , maar je was zo veranderd , je was op korte tijd niet meer de Lady die ik had , door een onderzoek hebben we dan vastgesteld dat
je een tumor had in je hoofd , waardoor je pijn had en de controle over jezelf verloor , stress , je voelde je niet meer veilig in alle situaties waardoor je onverwacht zomaar bijtte zonder het te willen he .
Je wist waarschijnlijk zelf niet wat er soms met je gebeurde he , ik mis je zo , ik zal je zeker nooit vergeten en je altijd herrinneren als de lieve Lady , mijn beste vriendin en mijn steun toen ik ziek werd !
Ik kan het nog niet geloven dat je er niet meer bent . Ik moet er aan wennen , maar je verdiende het niet om je te laten lijden , dus hebben we zeker de juiste beslissing genomen .
Hier de laatste foto 's van je

TARAK