De leverancier van Kivo hier heb ik niet kunnen bereiken tot nu toe, dus vandaar even deze oplossing... Maar ik denk dat ik hierbij blijf (tot Yore 6 maanden is) als Duck ook oké is...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Duck
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Duck
Ik heb op advies van de dierenwinkel (ik vroeg om dezelfde kwaliteit voor wat minder geld) eens 5 kilo Duck gekocht, in plaats van Carnibest. Had dierenwinkel gelijk dat het kwalitatief ongeveer gelijk is? De plakken van 100 gram vind ik erg praktisch (Yore eet 2x 100 gram per dag namelijk
) en het scheelt toch net weer wat geld (op 5 kilo niet zoveel, maar als ik kijk over een jaar, toch wel weer behoorlijk wat), dus als Duck ook oké is vind ik het wel een goed idee.
De leverancier van Kivo hier heb ik niet kunnen bereiken tot nu toe, dus vandaar even deze oplossing... Maar ik denk dat ik hierbij blijf (tot Yore 6 maanden is) als Duck ook oké is...

You'll be in my heart... Always...
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Hier hebben ze een hele tijd duck gekregen en ze deden het er goed op. Jip is er deels mee opgegroeid (samen met Rodi). Maar er schijnen best wat granen in te zitten.
Carnibest schijnt beter te zijn, maar Ziva deed het daar juist voor geen meter op.
Op Kivo doen ze het alle 3 trouwens erg goed!
Carnibest schijnt beter te zijn, maar Ziva deed het daar juist voor geen meter op.
Op Kivo doen ze het alle 3 trouwens erg goed!
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Zou het kunnen zijn dat hij daardoor meer gaat verharen?..........Ik heb Banjer drie weken duck gegeven,en hij verhaartmarye schreef:Vind dat er zoveel graan in duck zit, moet zeggen dat het mij niet aanspreekt.
Zou dan nog eerder voor energique kiezen.

- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Geen idee, maar zou hem lekker op NRV houdenPepie schreef:Zou het kunnen zijn dat hij daardoor meer gaat verharen?..........Ik heb Banjer drie weken duck gegeven,en hij verhaartmarye schreef:Vind dat er zoveel graan in duck zit, moet zeggen dat het mij niet aanspreekt.
Zou dan nog eerder voor energique kiezen.........Waarschijnlijk toeval maar ik ben vandaag weer begonnen met nrv

- Jacksel
- Zeer actief
Ik ben een beetje rond gaan snuffen. Dit was bij Eemland diervoedersmarye schreef:Oh, ben niet zo thuis is de prijzen van de kvvJacksel schreef:Is dezelfde prijs als Canibest, kan ik net zo goed daarmee doorgaanmarye schreef:Vind dat er zoveel graan in duck zit, moet zeggen dat het mij niet aanspreekt.
Zou dan nog eerder voor energique kiezen.

You'll be in my heart... Always...
-
Muk
- Jacksel
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
- Aantal honden: 3
ik vind wel dat je in verhouding meer van Duck moet voeren, als je van de hoeveelheid op de verpakking uit gaat dan... En het vele graan houdt mij tegen het altijd te voeren, ik zie liever het vlees van Carnibest (maar dat is wat ik vind) vind Duck er zo vies uitzien, net karon. Maar als je honden het er goed op doen is dit natuurlijk helemaal niet erg.

- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
Heeft waarschijnlijk niets met de kwaliteit te maken hoor, maar als Duck hier ontdooid is, kan ik het van het pakje scheppen. Niets handige plakken. Ja je ziet dat het er was ja, maar zodra ontdooid is het 1 grote papier bruin kleurige massa.
Gaia vond het trouwens wel best, die at het prima, maar ik zelf was d'r niet enthousiast over. Net even te mager (trouwens vetter dan carnibest) en net even te grijzig bruin.
De hond overigens begon onwijs te verharen en bleef aan de dunne. Dus hier misschien Duck als alles op is.
Gaia vond het trouwens wel best, die at het prima, maar ik zelf was d'r niet enthousiast over. Net even te mager (trouwens vetter dan carnibest) en net even te grijzig bruin.
De hond overigens begon onwijs te verharen en bleef aan de dunne. Dus hier misschien Duck als alles op is.