Ik had Luna aangelijnd, anders vliegt ze er vol enthousiasme op af.
Zij had de hare niet aangelijnd, die hond komt op zn gemakje onze kant op en ineens was het HAP!
Ze had Luna in dr bek, zo'n halve meter boven de grond, zo zonder waarschuwing of iets!
We hebben dr gauw los kunnen krijgen maar Luna schreeuwde het uit!
De hele terugweg, leek wel uren te duren, heb ik dr gedragen, gillend en schreeuwnd lag ze bij me op de arm.
Thuis eenmaal op de grond werd ze rustiger maar het was duidelijk dat ze veel pijn had...
We zijn met haar naar de dierenarts geweest, ze heeft er pijnstillers gehad en is onderzocht.
Groete blauwe en geschaafde plekken heeft ze, het is zo'n mazzel geweest dat dat beest niet doorgebeten heeft en geschud heeft, anders was ze er niet meer geweest.
Al met al lijkt het lichamelijk mee te vallen, maar geestelijk moeten we afwachten.
Ze heeft zomaar ineens als ze wat ligt te rusten, paniekaanvallen, als je dan aan dr komt bijt ze je gewoon

Verder is ze giga rustig en stil, heel sneu.
Ze heeft AB en pijnstillers gekregen.
Maar wat een paniek, daar gaat mn kleine enthousiaste hondje

Ik ben enerzijds zo vreselijk kwaad, echt laaiend gewoon, en dat wisselt zich af met ontzettend verdrietig zijn, en schuldgevoel dat ik haar hier niet voor kon beschermen.
Zou ik ooit mn kleine enthousiaste meissie weer terug krijgen?
Had ik het nog anders kunnen doen?
Waarom moest ik nu net op dat tijdstip daar lopen, waarom, waarom, waarom....

Ben er gisteravond nog naartoe geweest, ze woont hier schuin tegenover.
Wist niet eens dat ze een hond hadden.
Beest heeft het dus al eerder geflikt he

Hou als je er niet zeker van bent als het vertrouwd is je hond dan %#@%@# aan de lijn!!!!
Nee ze had me niet gezien, blablabla, wat heb IK daar aan?
Wat heeft LUNA daar aan? %$@#
Ik ga me maar even heel erg rustig houden vandaag en maar hopen dat ze er weer goed bovenop komt, want ze heeft zo'n pijn, ondanks de pijnstillers.
Zij betaald wel de da kosten, tja dat is ook het minste wat ze kan doen he, het is zoooo oneerlijk, mijn onschuldige hondje die zo in de bek gepakt wordt door een grote bullebak.
Sorry voor het lange verhaal...