Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Door het lint

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

doggy

Door het lint

Ongelezen bericht door doggy »

Beike ging gisteren haast door het lint. :eek:

Hij lag rustig achterhuis, toen er ineens een man met een Engelse Bulldog voorbij liep.
Beike stoof naar de schuting en stak zijn hoofd door een losse plank ( zijn kijkgaatje).
Hij kan met zijn snuit door de opening heen.
Een hoop gegrom en geblaf van Beike zijn kant.

Ik schrok me een hoedje en ben naar buiten gegaan.
Ik heb even de man gevraagd of zijn Bulldog niks had, maar dat was niet zo.

Dus nu zit die plank weer lekker dicht, want ik wil geen ongelukken hebben.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

mijn vorig hondje, die van ons hele gezin was, toen ik bij mijn ouders nog woonde, had altijd een beetje een hekel aan boxers. waarom wisten we ook niet. maar ze hebben ook een wat andere snuit en lopen vaak wat macho. toentertijd ook altijd boxers met gecoupeerde staart. ( heb overigens nooit een boxer gezien met staart, terwijl couperen niet meer mag :denken: )
maar goed het bleef altijd bij een beetje blaffen/grommen. het was een klein hondje, dus die boxers vonden het nooit zo erg. we hadden haar uiteraard niet los bij boxers.
maar goed we hielden er wel rekening mee, en liepen gewoon ruimer om boxers heen, verder nooit veel aan gedaan eigenlijk. maar ze viel ze ook niet aan. ze was er meer een beetje bang van en bleef dan wel bij ons.
maar ze deed ook alleen zo tegen boxers.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”