Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bitter apple?

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

bitter apple?

Ongelezen bericht door SannePP »

Ik kan weer wandelen! het gaat nog moeizaam, maar ik kan weer een blokje om lopen met Cena! :cheer:
het valt me nu alleen op dat ze constant aan de riem hangt en er een trekspelletje van maakt. ze is natuurlijk de afgelopen week door veel verschillende mensen uitgelaten en die zijn niet allemaal even consequent geweest.

wat ik nu doe als ze in de riem bijt: ik blijf stil staan, zeg een keer ferm 'foei, niet bijten' en negeer haar dan volkomen. na een paar minuten is de lol er dan wel af en loopt ze weer goed mee. totdat ze het weer in der hoofd haalt om aan de riem te sjorren!
nu heb ik straks niet altijd de tijd om minuten lang stil te gaan staan midden op straat :wink: en ik las over big eeh bitter apple!

:idea: hebben jullie daar ervaring mee? werkt het? en wat kost dat? of zijn er goede alternatieven?

ben benieuwd!
RIP Cena :roos:
    Kaiou
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Barbet
    Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kaiou »

Ik heb er geen ervaring mee, maar in diverse artikelen die ik vond via Google staat dat de ene hond het vies vies, maar de andere juist lekker...
    Het is een spay en het kost rond de 10 euro.
    In dit topic wordt het ook genoemd (als zijnde lekker), maar ook Bach of tea tree oil http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=
    Afbeelding
    hondeponnetje
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
    Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door hondeponnetje »

Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ken iemand die het heeft gebruikt om haar ene hond af te leren om in haar andere hond te gaan hangen als andere hond een balletje wilde aporteren. Het hielp goed, ze heeft het maar heel kort gebruikt en het kwartje viel vrijwel direct.
    Afbeelding
    met dank aan Twinkel
    Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”