Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dom ik weet het maar heb nog nooit een loopse teef gehad. Winter wordt gauw 10 mnd en heb het idee dat ze al een tijdje tegen haar loopsheid aan zit. Hevig likken en ze ruikt ook erg lekkker want sinds een paar dagen staat Xavier en klappertandend achter en wil hij er ook echt op. Ik durf ze dus niet samen alleen te laten.. Maar ik heb nog geen bloed gevonden bij Winter
Is dat normaal voor een loopsheid (dat neem ik in ieder geval aan dat ze dat snel wordt) dat de reu'n al zo'n intresse hebben ? Of is Xavier gewoon zo hitsig :N:
als xavier zo hitsig is kun je je lol op... hier was het toen sam nog jonger was al 3 weken voor de loopsheid klapperen enzo.. nu verwacht ik bij lola ook weer loopsheid maar nog niks aparts aan sam gemerkt deze keer
Ik denk dat ze er heel dicht tegenaan zal zitten. Ik kijk dan geregeld met een stukje keukenrol wat ik tegen de vulva druk of er al uitvloeiing is.
Veel succes met zo'n willige kerel in huis :N:
massam schreef:als xavier zo hitsig is kun je je lol op... hier was het toen sam nog jonger was al 3 weken voor de loopsheid klapperen enzo.. nu verwacht ik bij lola ook weer loopsheid maar nog niks aparts aan sam gemerkt deze keer
:N: Nou dat wordt gezellig dan. Ik heb gisteren al een soort traphekjes gehaald maar dan voor aan de deurpost haha. Als ik niet thuis ben gaat Xavier naar oma toe... Ben als de dood dat er wat gebeurd anders ook al zit Winter in de bench
Rea schreef:Ik denk dat ze er heel dicht tegenaan zal zitten. Ik kijk dan geregeld met een stukje keukenrol wat ik tegen de vulva druk of er al uitvloeiing is.
Veel succes met zo'n willige kerel in huis :N:
Er is al wel een rol wcpapier doorgegaan haha ik kijk dus ook steeds maar nog helemaal niks we wachten geduldig af
massam schreef:traphekje is leuk voor de eerste dagen. daarna echt scheiden hoor!! echt geen risico nemen. die monsters zijn vindingrijker dan jij! :N:
Traphekje hield Cody en Gina ook niet echt tegen . Mevrouw perste zich er aan één kant tegen aan en meneer klom tegen het hekje op en kon er precies bij tussen de spijlen.
Klinkt overigens erger dan het was, hoor... Gina draagt een luierbroekje en een dubbele pamper erin en haar staart is verlamd dus die kan niet opzij en een collie heeft een beste pluimstaart dus die zit toch échies in de weg. Dus technisch gezien zou het wel errug moeilijk zijn geweest .
Maar ik verbaasde me over het doorzettingsvermogen van die twee.
massam schreef:traphekje is leuk voor de eerste dagen. daarna echt scheiden hoor!! echt geen risico nemen. die monsters zijn vindingrijker dan jij! :N:
Traphekje hield Cody en Gina ook niet echt tegen . Mevrouw perste zich er aan één kant tegen aan en meneer klom tegen het hekje op en kon er precies bij tussen de spijlen.
Klinkt overigens erger dan het was, hoor... Gina draagt een luierbroekje en een dubbele pamper erin en haar staart is verlamd dus die kan niet opzij en een collie heeft een beste pluimstaart dus die zit toch échies in de weg. Dus technisch gezien zou het wel errug moeilijk zijn geweest .
en zelfs met al die obstakels was het ze gelukt als je ze had laten gaan
en zelfs met al die obstakels was het ze gelukt als je ze had laten gaan
Inmiddels heb ik Cody van zijn mannelijkheid beroofd en Gina is niet meer loops. Dus godzijdank hoef ik het gejammer, weerwolvengehuil, het totaal niet meer willen luisteren of eten niet meer mee te maken .
Hier merken we ongeveer een maand van te voren aan Josh dat 1 van de dames loops moet gaan worden.
Gewoon goed in de gaten houden en aan haar muts kun je het ook vaak zien, die is dan wel 2x zo groot
Gelukkig is Joshalleen hitsig op het hoogtepunt, dus dat scheelt al een hoop...
Maar sommige reuen kunnen echt weken van slag zijn :N: Dus hierbij alvast heel veel succes
Rocky van mijn zus zat ook al enige tijd bij Tuana te ruiken enzo en ook erop willen Toen Tuana echt loops werd, doet hij zo goed als niets De voorpret is dus leuker dan de daad zelf
Nou dat wat jij beschrijft heb ik hier niet, merk wel als ze er tegen aan zit dat Escobar erg veel interesse heeft maar daar blijft het dan ook wel bij.
Gezellig zo....als ze nog niet eens echt loops is.
Oh ik heb meelij met je. Wij hebben Dyna echt ergens moeten laten logeren want vooral Nikan zette de boel op stelten, die brak overal doorheen. Hij begon ook heel snel met ruiken en klapperen, pies likken enz enz en een paar weken later werd zij loops. Drama's
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Oh ik heb meelij met je. Wij hebben Dyna echt ergens moeten laten logeren want vooral Nikan zette de boel op stelten, die brak overal doorheen. Hij begon ook heel snel met ruiken en klapperen, pies likken enz enz en een paar weken later werd zij loops. Drama's
chrico schreef:Oh ik heb meelij met je. Wij hebben Dyna echt ergens moeten laten logeren want vooral Nikan zette de boel op stelten, die brak overal doorheen. Hij begon ook heel snel met ruiken en klapperen, pies likken enz enz en een paar weken later werd zij loops. Drama's
Kijk nog zo'n oppepper waar ik wat aan heb :N:
Als Xavier ook enigzins iets van Kito heeft dan overleef je het wel, dat is echt een heer. Hij ruikt, klapperd maar alleen moment supreme wil hij erop. En als dat niet mag dan kan je hem gewoon los naast de teef houden (niet uit het oog verliezen want dan gaat het wel mis )
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Inderdaad, weet hier alles van, ze kunnen zelfs deuren niet alleen openen door ze open te gooien, maar ook opeens de klink naar zich toe trekken en de deur naar binnen openen door te trekken aan de deurklink met hun poot, daarna hadden we als 2e obstakel (2 jaar geleden) het traphekje nog, (Nebla boven en Bob beneden) en die heeft het zelfs niet overleeft(het traphekje)
wou je even waarschuwen
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007
Leane schreef:Nou bedankt voor jullie op beurende woorden
We gaan dus een erg leuke tijd tegemoet !!
Buffy heeft regelmatig dat er ineens reuen achter haar aan lopen terwijl ze niet loops is of wordt. Sommige teven ruiken gewoon erg lekker helaas.
Anne
Dat heeft Gollum ook. Ver voor de 1e loopsheid rook ze al lekker voor reuen. Inmiddels is ze gecastreerd maar ze ruikt voor sommige reuen nog steeds erg lekker
Even te logeren brengen bij de fokker een van beide hahaha
Dat mag wel maar dan moeten ze in de kennel ivm de puppen. En Xavier en Peg is al geen goeie combie want ze wordt altijd knetter van hem omdat hij zo onbezonnen is haha...
Even te logeren brengen bij de fokker een van beide hahaha
Dat mag wel maar dan moeten ze in de kennel ivm de puppen. En Xavier en Peg is al geen goeie combie want ze wordt altijd knetter van hem omdat hij zo onbezonnen is haha...
Maar dat wil je zeker niet? Ik zou het zelf ook niet doen hoor, ik ga thuis wel redderen en regelen haha...maar mijn kenneltje in de tuin is echt fijn.
Bowie is gecastreerd maar die verkracht Zaba werkelijk elke dag! Een dag voordat de loopsheid doorbreekt is hij helemaal gek!
Diezel is niet gecastreerd en die doet redelijk normaal. Wel doet hij druppeltjes oplikken en plasjes likken maar alleen op het moment supreme wil hij erop en dan gaat hij janken enz.. Wel leuk om te vermelden. Pasha wordt altijd eerst loops en een dag of later zaba. Diezel kan dus zeker een week zijn lol op
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl