Heerlijk!!!Ik hoorde vanalles,waaronder ook héél in de verte blaffende honden.
Ik dacht dat er dus aan de andere kant van het bos ook een vroege vogel was en liep gewoon door.Op de parkeerplaats gekomen zag ik een busje staan met een meneer erbij en ik ging even aan de picknicktafel zitten om een sigaret te roken.
De meneer kwam op me af en vroeg of ik soms twee honden had gezien;een Duitse Herder x Mechelaar en een Dobermann x Golden Retriever.Nou nee,maar ik had wel honden horen blaffen in die richting(en ik wees).Wat bleek?
De Golden x Dober had de vorige avond lucht gekregen van iets en was zijn neus achterna gegaan met de Herder in zijn kielzog

Ze hadden ze gisteravond natuurlijk gezocht en geroepen maar niks.Vanmorgen was hij dus maar weer op pad gegaan om te kijken of ze misschien naar de parkeerplaats terug waren gegaan.Niet dus.
Enfin,we praatten nog even wat en hij ging naar huis om flyers te maken.
Ik stapte ook in de auto en kwam op een gegeven mopment pal achter hem te rijden doordat hij heel langzaam reed.
En ineens........pal achter het wildrooster......stonden daar een x Herder en een x Dober aan de kant van de weg

De bus stopte,man stapte uit en heeft een potje staan janken van blijdschap dat hij zijn honden weer terug had.
Dat is nou nog eens geluk hebben,want het gebied daar is groot hoor,heel groot....