Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Shampoo, voor een frisse geurtje
Moderator: moderatorteam
-
Birsu
- Actief
Shampoo, voor een frisse geurtje
Nou het zit zo dat onze Zilli nu de laatste tijd wel echt naar hond ruikt,
En wil der wassen, welke shampoo is het beste naar jullie eigen idee? en kan je het gewoon bij de dierenwinkel halen of moet je het bestellen via internet?
En wil der wassen, welke shampoo is het beste naar jullie eigen idee? en kan je het gewoon bij de dierenwinkel halen of moet je het bestellen via internet?
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Tsja...
de meningen verschillen...
Ik vind het fijn om Merlijn eens per .... tsja... eh... 5-6 maanden 's te wassen en/of voor een show, maar goed, wij lopen beslist niet alle shows af
dus tsja...
Echt vies en smerig wordt hij niet, maar er komt toch al met al een hoeveelheid 'vuil' van 'm af
Suzanne
de meningen verschillen...
Ik vind het fijn om Merlijn eens per .... tsja... eh... 5-6 maanden 's te wassen en/of voor een show, maar goed, wij lopen beslist niet alle shows af
Echt vies en smerig wordt hij niet, maar er komt toch al met al een hoeveelheid 'vuil' van 'm af
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
He, verdikkie,Nanna schreef:Maak je maar geen enkele illusie, die hoeveelheid vuil zit er de volgende dag al weer aanSuzanne123 schreef: Echt vies en smerig wordt hij niet, maar er komt toch al met al een hoeveelheid 'vuil' van 'm af![]()
Suzanne
Ach, ik weet het wel, maar hij is wat witter, zijn vacht zit wat mooier en tsja... eh.. nou ja, ik blijf het toch doen
(Nee, hij gaat echt niet elke maand in bad!)
Suzanne
-
Golden Stanley
- *kelly*
- Zeer actief
- Kayka
- Zeer actief
- *kelly*
- Zeer actief
dank je kon even niet meer op de naam komen, maar die zijn idd ook erg fijn!Kayka schreef:Alle producten van Petsilk kan ik je aanraden. Bestellen via http://www.petsilk.nl.
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Ik heb van iemand Beau-beau shampoo cadeau gekregen ( nee was geen hint, onze honden ruiken niet
) en ik heb hem een keer bij allebei gebruikt, hij ruikt heerlijk en ze krijgen er een mooie zachte gladde vacht van.
Sommige honden hebben wat meer huidvet dan andere en dan is een wasbeurt wel eens een echte opknapper
En je bent eerder van de losse haren af.
Gelukkig hoeft ons stel eigenlijk nooit gewassen want het kost me uren om de douche daarna weer schoon en droog te krijgen
Sommige honden hebben wat meer huidvet dan andere en dan is een wasbeurt wel eens een echte opknapper
Gelukkig hoeft ons stel eigenlijk nooit gewassen want het kost me uren om de douche daarna weer schoon en droog te krijgen
-
Birsu
- Actief
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
Die site werkt nu met requal, een ander merk shampoos.Kayka schreef:Alle producten van Petsilk kan ik je aanraden. Bestellen via http://www.petsilk.nl.
Wij gebruiken (en verkopen) de petsilk shampoos en we zijn erg tevreden. Het ruikt heerlijk en ze gaan mooi glanzen en zijn lekker zacht! Ik was ze ongeveer elke 4 maanden.