Ben heeft een aantal echte vijanden hier in de buurt, zo ook een border collie ( die zelf ook zeker geen lieverdje is ) maar die man kwam net om het hoekje toen ik eraan kwam, normaal kijk ik over de heg om te zien of er wat aankomt, maar die was inmiddels zo hard gegroeit dat dat niet kon, dat was dus hartverzakking nummer 1, gelukkig weet meneer eindelijk dat de honden elkaar niet liggen, dus hij week ook uit, net zoals ik. ( ik liep in eerste instantie direct rechtsomkeerd, maar aangezien meneer op het fietspad ging lopen, heb ik Ben laten zitten, en is hij gepasseerd, geen blafje of grommetje aan te pas gekomen )
Hartverzakking nummero 2, langs ons wandelpad heb je sommige achtertuinen, in één van die achtertuinen wonen twee hondjes, één tricolor boerenfoxje, en één cairn mixje. Maar lopen altijd los, en zijn zo brutaal als wat. Ik hoorde ze al aankomen, maar het hek zat dicht, dus ik denk prima, doorlopen. Maar nee hoor, komt hondje nummer 1 gewoon het hek over springen, luid grommend en blaffend

Nou dat was me het avondwandelingetje wel weer :N:
gr Aimée