Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Waar versvoer te halen in Zeeland (Reimerswaal)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

boxersien

Waar versvoer te halen in Zeeland (Reimerswaal)

Ongelezen bericht door boxersien »

Ja, dat is voor mij even een grote vraag. Ik kan hier alleen maar aan smuldier komen of aan Farmfood (wat binnenkort waarschijnlijk ook komt). Nu las ik van KIVO en dat trekt me ook wel erg aan, maar het dichtbijzijnste is 45 km met 2,50 per 10 km vergoeding dus behoorlijk prijzig voor vervoer. Wie weet toevallig wat dichterbij?
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rami »

Volgens mij is er iemand op 't forum actief die in Zeeland woont en kvv in Zeeland bezorgd (Bibi volgens mij en - geloof ik - ook Haaksbarf).
Heeft Amerikaanse cockers, dacht ik. Misschien moet je anders even de zoekfunctie gebruiken.
Afbeelding
linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

ik weet wel wie dat is mag ik hier een link plaatsen van de webiste?
boxersien

linda1985 schreef:ik weet wel wie dat is mag ik hier een link plaatsen van de webiste?
volgens mij mag zo'n link gewoon op het forum hoor! :ok: bedankt in elk geval voor de link!
Helaas heeft zij dus geen KIVO, en boven de 35 kg, zoveel ruimte heb ik niet om af te kunnen nemen :N:
Ennath
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna!
Aantal honden: 4

Re: Waar versvoer te halen in Zeeland (Reimerswaal)

Ongelezen bericht door Ennath »

boxersien schreef:Ja, dat is voor mij even een grote vraag. Ik kan hier alleen maar aan smuldier komen of aan Farmfood (wat binnenkort waarschijnlijk ook komt). Nu las ik van KIVO en dat trekt me ook wel erg aan, maar het dichtbijzijnste is 45 km met 2,50 per 10 km vergoeding dus behoorlijk prijzig voor vervoer. Wie weet toevallig wat dichterbij?
Je kan Carnibest en Duck en Farmfood ook kopen in bij de dierenwinkel in Hoogerheide (Gabber) en bij de voormalige Jumper in BoZ. Gabber heeft alle soorten ruim op voorraad, BoZ heeft een kleinere keuze en voorraad.
Verder zit er in Wolphaartsdijk een leverancier die grotere bestellingen van Duck (en ik dacht ook Carnibest) in heel Zeeland aan huis levert.
Deze heeft echter geen Farmfood.
boxersien

He, bergen op zoom kom ik wekelijks en binnenkort dagelijks. Dat is dus voor mij goed te doen. Moet dan alleen even kijken voor een goede koelkast ga ik vrezen, maar dat is dan ook alles. Is een 20 minuutjes rijden.
Geen idee waar hij zit, maar dat weten ze op het asiel vast wel uit te leggen.
Dan kan ik in elk geval afwisselen met carnibest en duck. In goes in de agrimarkt hebben ze waarschijnlijk ook meer soorten smuldier.
:cheer: het gaat hier vanzelf goed komen met een ruim assortiment zacht versvoer (helaas kan hij zelfs gedroogde pens al niet meer goed knauwen dus knauw werk zal nooit goed gaan hier).
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Even offtopic: Asiel in bergen op zoom? Werk jij bij h'onderdak?
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
boxersien

nathalietjuh schreef:Even offtopic: Asiel in bergen op zoom? Werk jij bij h'onderdak?
ja als stagiaire en vrijwilligster ben ik daar al heel lang te vinden (inmiddels 5 jaar) met veel enthousiasme :cheer: :cheer: :mrgreen:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ik hoorde van Marco, die Kivo bij mij brengt, dat hij daarvoor in Rilland was geweest, vlak bij jou dus.

Weet niet of je hem al gebeld hebt?
Agnetha
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russells!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Agnetha »

Als ik meerdere dozen duck afneem kan ik het ook goedkoper krijgen dan waar ik het eerst ging halen (belgie) maar als het bij diegene binnenkomt moeten we het gelijk ophalen omdat hij niet zoveel ruimte heeft, dus al je dat wilt gaan voeren dan hoor ik het wel!

FF gaan we donderdag of vrijdag halen.
Afbeelding
Pootjes van Yentle, Spikey, Tygo, Harrie en Breeze!!
boxersien

Agnetha schreef:Als ik meerdere dozen duck afneem kan ik het ook goedkoper krijgen dan waar ik het eerst ging halen (belgie) maar als het bij diegene binnenkomt moeten we het gelijk ophalen omdat hij niet zoveel ruimte heeft, dus al je dat wilt gaan voeren dan hoor ik het wel!

FF gaan we donderdag of vrijdag halen.
Als jij dan toch om duck gaat kan ik net zo goed met jou mee doen. ligt in de route tenslotte :mrgreen:
Komt goed uit dan FF einde van de week komt. Heb voor FF wel vervoer dit weekend richting mij :ok:

:N: Boris gaat op zijn oude dag nog super gezond eten :mrgreen: (gemakkelijk nu mijn ouders niet thuis zijn en als ze thuis komen dan is het al gebeurd :mrgreen: )
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

boxersien schreef:
nathalietjuh schreef:Even offtopic: Asiel in bergen op zoom? Werk jij bij h'onderdak?
ja als stagiaire en vrijwilligster ben ik daar al heel lang te vinden (inmiddels 5 jaar) met veel enthousiasme :cheer: :cheer: :mrgreen:
Oke! Leuk.. Ik ben daar weleens gaan kijken om er stage te lopen, maar toch was er iets (en vraag me niet precies wat) dat zei: Doe het niet! :19:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

Marco heeft verschillende vlees soorten dus ik zou contact opnemen met hem.
En vooral als het om grote hoeveelheden gaat.
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”