Het voer dat hij krijgt daar poept hij 5x :N: per dag op. Dit voer zit hij sinds een kleine maand op.
Ik denk zelf dat zoveel poepen al niet gezond is, maar in dit geval met een ontstoken boel is het helemaal niet leuk. Het doet veel pijn (poept nu ook nog meer) en het is gewoon vreselijk hem zo te zien. Mijn altijd vrolijke boxer die nu plast, poept en weer naar huis wilt. Slaapt dan een poos en gaat dan spelen met iets totdat hij weer last krijgt en gaat weer maar liggen
Nu hoor ik morgen bij de DA wel wat het precies is, maar ik vroeg me af: wat kan ik goed geven aan boris qua voeding en waarvan hij niet zo vaak moet poepen. Het moet toch ook rust krijgen sowieso?
Ik zat zelf al te denken richting vers. Hij kan namelijk niet meer goed bijten (alleen stompjes) of richting wat zachtere brokken (nu week ik alles).
Van smuldier gaat hij enorm vieze scheten laten dus dat valt af. Maar zou carnibest of farmfood te overwegen zijn? harde dingen kan dus niet, moet echt vlees zijn of brokken die niet hard zijn of die ik kan weken
Kortom: wie weet een goed merk brokken of vlees (weet nog niet welke keuze ik ga maken, mijn ouders beslissen daar ook in mee en boris reageerd niet overal even goed op) waar mijn boxer van 8.5 jaar goed op kan leven en niet teveel hoeft te ontlasten?