Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het gaat goed met Bennie

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Het gaat goed met Bennie

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Hij is op dit moment heerlijk stabiel :ok:

Daarmee bedoel ik niet dat het opeens een watje is richting andere honden en dieren etc. maar het gaat de laatste tijd wel goed. Maar vooral de band tussen Ben en de gezinsleden ( incl. mijzelf ) is gewoon zo extreem sterk geworden, dat was die natuurlijk al door alles wat we met hem hebben meegemaakt. Hij heeft een ontzettend leuk karakter. Geef hem een mobieltje, afstandbediening of krant, hij brengt het allemaal braaf naar je toe, als daar natuurlijk maar een tennisbal tegenover staat!! Ook is het eigenlijk een beetje vaste prik geworden dat Ben na het eten op schoot komt zitten :N: :mrgreen: ( foei foei foei ) hij vind het dan heerlijk al die aandacht, plus dat het een goede oefening is voor hem ; Van ons eten afblijven. :mrgreen: Maar dat doet hij allemaal heel erg netjes. Ook de neiging tot weglopen is er niet echt meer als de poort open staat, das wat een jaar of 2 geleden wel even wat anders :N:

Ik ben gewoon gek op dat monstertje van me :mrgreen: er valt iedere dag wel met hem te lachen, en hij doet hier vaak dienst als knuffelbeer! Dat vind hij helemaal niet erg :mrgreen:

Afbeelding

Sorry moest het even kwijt!
Birsu
Actief

Ongelezen bericht door Birsu »

Ik weet niet hoe het eerst was tussen jullie en Ben,

Maar ben hartstikke blij om te horen dat het zo geweldig gaat!!!!

En wat is het toch een brave kanjer!!!
En ook nog is supermooi!!!

Wens jullie nog heel veel plezier samen..
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Ben is gewoon een heerlijke hond :cheer: Een prachtbeest, niet zo standaard en daardoor uniek in zijn soort.
Geef hem maar een dikke knuf en nog een knuf extra voor een goede daad die hij gedaan heeft :smile:
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Dit klinkt erg als een kameraad voor het leven :cheer: :cheer: Hopelijk nog vele gezellige jaren samen :cheer:
balls & bones
Actief

Ongelezen bericht door balls & bones »

Heh lekker zo een momentje vol liefde :love:
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Ik wist niet hoe het eerst was met Bennie, maar ik begrijp eruit dat hij eerst moeilijker was.
Fijn dat het nu zo goed gaat!!! :ok:
Het is wel een kanjer, zeg!!! :I:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

jidde schreef:Ben is gewoon een heerlijke hond :cheer: Een prachtbeest, niet zo standaard en daardoor uniek in zijn soort.
Geef hem maar een dikke knuf en nog een knuf extra voor een goede daad die hij gedaan heeft :smile:
Welke goede daad? :N: :mrgreen:

De relatie tussen Ben en ons was opzich niet slecht, alleen een jaar of 2-3 geleden was het vertrouwen eigenlijk weg.
( Na een aantal ongevallen met honden en andere dieren )
maar die is na de trainingen etc steeds weer meer hersteld, hij heeft nog wel gewoon dingen waarmee hij niet te vertrouwen is, dat gaat verder ook niet weg, maar hij compenseert dat mooi door verder een schat van een hond te zijn :mrgreen:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Wat fijn Aimee dat het nu zo goed gaat. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”