Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
... het toilet boven zijn drinkbak verkiest? :N:
Momenteel is hij druk bezig met oefennen,om de deur open te krijgen,maar helaas voor hem,zijn de klinken allemaal omgedraaid.
Die vieze nanny ook.
yep, die hebben wij ook In ons huis in NL was regelmatig het water uit de wc en wij maar denken dat het verdroogde of dat de afvoer niet goed was ofzo. Totdat we Jack betrapte. Vanaf toen ging de klep standaard naar beneden.
Al zouden ze het willen lukt het ze nog niet. Mijn zwabbers kunnen er namelijk niet bij. Want of het toilet is te hoog of mijn zwabbertjes ( en dat zal de oorzaak wel zijn denk ik zo )zijn te klein.
Groetjes Yvonne. "Kennis is macht, karakter is meer" Silly: 24-06-04. ✞ Misty: 18-01-10. ✞ Kim: 04-02-13. ✞ Melanie: 11-02-15. ✞
Hier een boxer die het verkoos om uit de voet van de parasol (die zat vol met water voor het gewicht) te drinken. Daar was het dopje namelijk van kwijt. Toen de voet maar weg gedaan. Water van 4 maanden oud opdrinken vonden we niets.
Hier drinken ze ook heel graag uit waterplassen aan de kant van de weg. Als het niet mag lopen ze wel gewoon door maar in de polders net na een forse regenbui mogen ze het wel van mij tenzij ik iets vreemds zie of vies water vind
bloempotten die net water hebben gehad buiten en dus een drappig nat laagje hebben voordat het waer er helemaal intrekt zijn ook favoriet... ja ook als de waterbak ernaast staat
massam schreef:bloempotten die net water hebben gehad buiten en dus een drappig nat laagje hebben voordat het waer er helemaal intrekt zijn ook favoriet... ja ook als de waterbak ernaast staat
Nee, water in een bloempot waar al een roze waas onderin inzit, terwijl er een bakje met schoon water net naast is gezet
Ik heb twee viezerikken hier dit het doen
ik heb de deur klinken naar boven gezet,want ze maakten zelf de deur wel open.
Doucheputje vinden ze ook delicatesse
groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
Janus drinkt uit alles behalve de waterbak.
Tenzij ik vies water (met zand bv) in de waterbak doe
En ja dus ook uit de wc en hij kan zelf de deur open maken.
eefje_ates schreef:... het toilet boven zijn drinkbak verkiest? :N:
Momenteel is hij druk bezig met oefennen,om de deur open te krijgen,maar helaas voor hem,zijn de klinken allemaal omgedraaid.
Die vieze nanny ook.
Chocolate kan jouw hond wel even les geven hoor die is er heel bedreven in
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent www.bleekerzonwering.nl
Als ik naar bed ga, krijgen de honden een snoepje, en daarna moet Maggie altijd even uit de pot drinken..als ik eraan denk, doe ik het lid naar beneden, maar meestal vergeet ik het..shit , ik heb wel 4 badkamers, 4 w.c potten..