Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Effe of topic, die border op de achtergrond in het water had een snuitje om, hij kwam echt koelen in het water, kon net wat drinken, vond het met dat warme weer wel een triest gezicht hoor.
billy schreef:Effe of topic, die border op de achtergrond in het water had een snuitje om, hij kwam echt koelen in het water, kon net wat drinken, vond het met dat warme weer wel een triest gezicht hoor.
Groetjes Els
Idioot hé. Ik kreeg het er zelf benauwd van :N: en de hele tijd hing dat tongetje eruit. Als het dan zo nodig moet koop dan een behoorlijk muilkorf.
billy schreef:Effe of topic, die border op de achtergrond in het water had een snuitje om, hij kwam echt koelen in het water, kon net wat drinken, vond het met dat warme weer wel een triest gezicht hoor.
Groetjes Els
Idioot hé. Ik kreeg het er zelf benauwd van :N: en de hele tijd hing dat tongetje eruit. Als het dan zo nodig moet koop dan een behoorlijk muilkorf.
En hij keek niet eens naar onze honden Zou dat dan zijn vanwege zo'n snuitje, heel vreemd , maar zeker geen leuk gezicht met die warmte.
Groetjes Els
En hij keek niet eens naar onze honden Zou dat dan zijn vanwege zo'n snuitje, heel vreemd , maar zeker geen leuk gezicht met die warmte.
Groetjes Els
Ik vond hem zelfs een wat onderdanige houding hebben, maar dat kan inderdaad vertekenen door dat snuitje.
Het was ook wel wat vreemd en de opmerking die ze maakte zo van nu is ie rustig met zijn muilkorf om
Hond vond het niet fijn als je zo keek hoe hij deed
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
En om het nog erger te maken , een werpstok met bal mee
Dan zoek je toch een rustig plekje op zodat de hond even die muilkorf af kan doen.
Rare lui heb je toch