Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
eerste keer loops..
Moderator: moderatorteam
-
Jap
- Actief
eerste keer loops..
Silke is sinds een paar dagen voor de eerste keer loops, Ze is nu een goede 8 maand oud.
Ze bloed zo hevig, dat ik een loopsheids broekje heb gekocht, en elk uur moet ik wel het zakdoekje vervangen..
is dit normaal dat een hond zo veel bloed verliest?
En is dit blijvend, of bloed een teefje de eerste keer altijd meer?
En hoe veel dagen duurt het bloeden ongeveer?
Ze bloed zo hevig, dat ik een loopsheids broekje heb gekocht, en elk uur moet ik wel het zakdoekje vervangen..
is dit normaal dat een hond zo veel bloed verliest?
En is dit blijvend, of bloed een teefje de eerste keer altijd meer?
En hoe veel dagen duurt het bloeden ongeveer?

- *kelly*
- Zeer actief
bij ons verschilt de hoeveelheid bloed regelmatig. Sanne is bijvoorbeeld erger loops qua bloedverlies dan Lizzy. Bij ons duurt het bloeden in totaal meestal zo'n 1,5 a 2 weken... Wat ook wil helpen is ipv een zakdoekje een dun inlegkruisje in het broekje plakken dat neemt wat meer op 
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- Madelief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): berger de brie débris & beauceron
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een teefje moet zichzelf ook nog een beetje leren verzorgen tijdens de loopsheid.
. De een is een natuurtalentje en daar zie je weinig van en de ander laat alles lopen. Ik zou zelf (en zal zelf, als Yanthe zover is)..de eerste keer zoveel mogelijk geen broekje omdoen, (nooit, tenzij..), zodat madammeke zichzelf kan gaan schoonhouden.
groetjes
groetjes
groetjes Madelief en Yanthe

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013

Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse
Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013
-
Jap
- Actief
Ja daar zit wat in, maar als ik haar geen broekje aan heb gedaan zit werkelijk alles eronder, incl haar benen en staart.....Madelief schreef:Een teefje moet zichzelf ook nog een beetje leren verzorgen tijdens de loopsheid.. De een is een natuurtalentje en daar zie je weinig van en de ander laat alles lopen. Ik zou zelf (en zal zelf, als Yanthe zover is)..de eerste keer zoveel mogelijk geen broekje omdoen, (nooit, tenzij..), zodat madammeke zichzelf kan gaan schoonhouden.
groetjes

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wij hebben Masai ook in huis en zo geen broekje aan gedaan. Er zaten af en toe wat druppels in haar kleedje, maar in principe hield ze het super schoon.
Als we met haar gingen trainen of ze moest in de auto waar ook onze reu daarna weer in moest kreeg ze wel een broekje aan. We deden er gewoon een inlegkruisje in. Ideaal.
Masai heeft de eerste loopsheids geen volledige loopsheid gehad en vloeide na 11 dagen al niet meer. Ze was al 15 maanden toen ze voor het eerst loops werd!!!
Als we met haar gingen trainen of ze moest in de auto waar ook onze reu daarna weer in moest kreeg ze wel een broekje aan. We deden er gewoon een inlegkruisje in. Ideaal.
Masai heeft de eerste loopsheids geen volledige loopsheid gehad en vloeide na 11 dagen al niet meer. Ze was al 15 maanden toen ze voor het eerst loops werd!!!
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
Het lijkt me wel erg veel als haar poten en staart helemaal onder zitten.Jap schreef:Ja daar zit wat in, maar als ik haar geen broekje aan heb gedaan zit werkelijk alles eronder, incl haar benen en staart.....Madelief schreef:Een teefje moet zichzelf ook nog een beetje leren verzorgen tijdens de loopsheid.. De een is een natuurtalentje en daar zie je weinig van en de ander laat alles lopen. Ik zou zelf (en zal zelf, als Yanthe zover is)..de eerste keer zoveel mogelijk geen broekje omdoen, (nooit, tenzij..), zodat madammeke zichzelf kan gaan schoonhouden.
groetjes