Maar oké, hoe kan ik dit het beste aanpakken en moet ik dan 1x per dag gaan voeren?
Groetjes Daantje
Moderator: moderatorteam

Met kvv(oa rodi) zou ik niet 1 keer per dag geven.Daantje_ schreef:... Goed idee? Ik zag bij de AH dat ze het dus wel hadden, maar alleen Rodi danMaar een vraag dan, hoe kan ik het beste overgaan op Rodi? Ik neem aan dat je dat elke dag kan voeren. We geven nu Cavom (brokken), en 2 avonden blikvoer gegeven maar daar kreeg ze nogal diaree van :N: Dus dat doe ik niet meer. Was ook meer een probeersel.
Maar oké, hoe kan ik dit het beste aanpakken en moet ik dan 1x per dag gaan voeren?
Groetjes Daantje

Nee hoor, dat kun je direkt geven.Daantje_ schreef:Ah oké bedankt! Dan krijgt ze gewoon 's ochtends brok en 's avonds dan Rodi! Moet ze daar dan ook eerst aan wennen of kan ik dat zo direct geven?

Goed plan, ik ben benieuwd!Daantje_ schreef:Ja ze had ook ineens diaree dus ik schrok daar best van, dat durf ik al niet meer te geven! MAar alleen brokken vind ik ook weer zo 'saai', dus wil ik graag dan iets van KVV geven omdat dat ook gezonder is