Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heerlijk en gezellig samen gewandeld en genoten van de omgeving en van de honden.
Hier een greep uit mijn foto's. Je ziet duidelijk aan Storms ogen dat hij hevig verliefd is op Luna
[quote="Bianca_Storm"]Heerlijk en gezellig samen gewandeld en genoten van de omgeving en van de honden.
Hier een greep uit mijn foto's. Je ziet duidelijk aan Storms ogen dat hij hevig verliefd is op Luna
Je zou eerder van Ben zeggen dat hij verliefd is :N:
Ari@ne schreef:
dat heb je goed gezien, dat was hij ook. Ben was hevig in love, en wel op Kiefer. Hopelijk heeft Jessica daar "bewijzen" van. En het grappige is dat Kiefer vervolgens verliefd was op Mich (schrijf ik dit goed??), Kiefer bleef maar oren soppen
Kortom een hormoonvolle bijeenkomst, maar wel allemaal eenzijdige liefdes :N:
grappig he? dit was een man die met een Whippet en een whippetpupsel lekker bij onze honden kwam lopen en het waren hele vrije, leuke, en goed luisterende loslopende Whippets die van hem. En erg mooi getekend ook.
Bianca_Storm schreef:
dat heb je goed gezien, dat was hij ook. Ben was hevig in love, en wel op Kiefer. Hopelijk heeft Jessica daar "bewijzen" van. En het grappige is dat Kiefer vervolgens verliefd was op Mich (schrijf ik dit goed??), Kiefer bleef maar oren soppen
Ik hoef Mitch z'n oren in ieder geval niet meer schoon te maken, die glimmen helemaal
Wat zijn ze leuk geworden! Maar dat kan ook niet anders met zo'n stel leuke honden.
Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Alleen nemen we dan nog minimaal 1 andere leuke teef mee voor Storm dan kan hij een beetje afwisselen.
nicolioo schreef:Wat zijn ze leuk geworden! Maar dat kan ook niet anders met zo'n stel leuke honden.
Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Alleen nemen we dan nog minimaal 1 andere leuke teef mee voor Storm dan kan hij een beetje afwisselen.
Ari@ne schreef:
He bah wat een rottijd om te werken (maar ik ben dan ook niet van de wisseldiensten en andere tijden van schooltijden )
Nou werk ze nog en ik kijk met spanning naar de foto's uit. Ik begrijp dat je ze eerst even rustig wilt bekijken en dan besluiten welke je wilt plaatsen en eventueel nog een beetje wil bewerken. Ik wil natuurlijk wel oke op de foto en Ben al helemaal.
nicolioo schreef:He bah wat een rottijd om te werken (maar ik ben dan ook niet van de wisseldiensten en andere tijden van schooltijden )
Nou werk ze nog en ik kijk met spanning naar de foto's uit. Ik begrijp dat je ze eerst even rustig wilt bekijken en dan besluiten welke je wilt plaatsen en eventueel nog een beetje wil bewerken. Ik wil natuurlijk wel oke op de foto en Ben al helemaal.
gr. Nicole
ik had er gister al een aantal uitgepikt en bewerkt (moeten allemaal ongezet naar jpeg en verkleind). maar ik heb er véééél!