als het haar dicht op zijn huid gepakt zit en dik ligt kan je dat idd eens laten doen
verder, lange wandelingen laten voor na de warme uurtjes
Moderator: moderatorteam

ik denk dat deze trimsalon niet eens weet hoe je uberaut een hond moet trimmen, verschroeid?????????Jacan schreef:Ik zou hem zelf even grondig gaan doorkammen en misschien eerst even wassen met babyshampoo word zijn vacht zacht en laat de wollige ondervacht zo los.
Maar als je hem naar een trimsalon brengt vraag dan goed na of ze weten hoe ze een collie moeten trimmen.
Één van mijn puppen ( nouja puppen ze zijn bijna 10 jaar ) werd een paar jaar terug ook ontwolt en toen hadden ze spul gebruikt en daardoor was een deel van zijn vacht gewoon weg ( verschroeit denk ik) het voelde erg raar aan, dus kijk uit de meeste trimsalons weten niet hoe ze collie moeten trimmen
Zijn vacht voelde heel raar aan na de tijd en er miste een lap vacht uitlupa schreef:ik denk dat deze trimsalon niet eens weet hoe je uberaut een hond moet trimmen, verschroeid?????????Jacan schreef:Ik zou hem zelf even grondig gaan doorkammen en misschien eerst even wassen met babyshampoo word zijn vacht zacht en laat de wollige ondervacht zo los.
Maar als je hem naar een trimsalon brengt vraag dan goed na of ze weten hoe ze een collie moeten trimmen.
Één van mijn puppen ( nouja puppen ze zijn bijna 10 jaar ) werd een paar jaar terug ook ontwolt en toen hadden ze spul gebruikt en daardoor was een deel van zijn vacht gewoon weg ( verschroeit denk ik) het voelde erg raar aan, dus kijk uit de meeste trimsalons weten niet hoe ze collie moeten trimmen

ben je terug gegaan? heb je gevraagd wat ze/hij gedaan heeft? heb je het laten zien?Jacan schreef:Zijn vacht voelde heel raar aan na de tijd en er miste een lap vacht uitlupa schreef:ik denk dat deze trimsalon niet eens weet hoe je uberaut een hond moet trimmen, verschroeid?????????Jacan schreef:Ik zou hem zelf even grondig gaan doorkammen en misschien eerst even wassen met babyshampoo word zijn vacht zacht en laat de wollige ondervacht zo los.
Ik moet zeggen dat veel trimsalons niet weten hoe ze een collie moeten trimmen er zijn vrij weinig die dit wel op de juiste manier doen
Ik ben niet terug gegaan omdat de eigenaar het zelf al had geregeld maar heb genoeg collies gezien die getrimt werden als een golden retriever :N:lupa schreef:ben je terug gegaan? heb je gevraagd wat ze/hij gedaan heeft? heb je het laten zien?Jacan schreef:Zijn vacht voelde heel raar aan na de tijd en er miste een lap vacht uitlupa schreef:ik denk dat deze trimsalon niet eens weet hoe je uberaut een hond moet trimmen, verschroeid?????????Jacan schreef:Ik zou hem zelf even grondig gaan doorkammen en misschien eerst even wassen met babyshampoo word zijn vacht zacht en laat de wollige ondervacht zo los.
Ik moet zeggen dat veel trimsalons niet weten hoe ze een collie moeten trimmen er zijn vrij weinig die dit wel op de juiste manier doen