Komt er een man met een teefje aan, en dat teefje snuffelde aan Romeo's achterste, waar hij niet zo van gediend was.
Ik vraag netjes aan meneer of hij zijn hondje een beetje uit de buurt zou willen houden, omdat ik niet zeker weet of Romeo zal bijten.
Die man zegt doodleuk dat het dan eigen schuld is van zijn hond als dat gebeurt

Ik zeg natuurlijk dat ik het heel vervelend zou vinden als mijn hond de kans krijgt om te bijten en dat ik het ook wel heel zielig vindt als zijn hond dus de dupe zou worden van zijn onverantwoordelijkheid.
Het drong niet echt door geloof ik.
Want meneer begon er over dat hij zelf ook twee Pitbulls heeft gehad bla bla.
Ik zeg dat mijn hond geen Pitbull is, en nogmaal leg ik hem uit dat ik gewoon geen ongelukken wil.
Begint meneer te raaskallen dat mijn hond verliefd is op zijn hond, dat zag hij aan hoe hij kijkt.
Romeo keek dus absoluut niet verliefd, eerder gefixeerd inmiddels.
Een jongen die bij me zat en zelf ook een Amstaf heeft gehad, probeerde die meneer ook het één en ander duidelijk te maken.
Ik ben toen opgestaan en naar huis gegaan.
Ik ga daar echt niet zitten wachten tot het mis gaat.
Verder was het overigens heel de dag ontzettend gezellig.
Veel leuke honden gezien, ook een jonge Stabij

Ook een hele mooie bruine labreu van 11 maanden, erg lief beest.
En een Jack-hussel reutje dat interesse had in Romeo, maar Romeo vond het niet zo'n geslaagd plan, dus meneer heeft zijn hondje maar even op de arm genomen toen ik vroeg of hij een beetje afstand kon houden.
Romeo is verder erg braaf geweest, behalve één keertje, hij vond het nodig om tekeer te gaan tegen een voorbij lopende hond, toen hem ik hem even flink vastgepakt aan het vel bovenop zijn kop, achter zijn ogen.
Hij was meteen rustig

Daarna ben ik verder bezig geweest om hem steeds af te leiden met koekjes als er een hond langs kwam, ging perfect.
De man met het teefje die zo eigenwijs was vond ik wel erg.
Niet zozeer voor mezelf, maar ik had echt zoiets van: 'arm hondje..'
Je zou toch zo'n baasje hebben die je totaal niet in bescherming neemt en vindt dat het jou schuld is als hondje zijnde, als je zou worden gegrepen door een minder sociale hond!