Word wakker
Alsjeblieft doe je ogen weer open.
Laat je prachtige glans weer zien
Alsjeblieft hef je hoofdje weer op
Slaap je misschien
Zachtjes schud ik je heen en weer
Maar geen teken van herkenning
Wil niet de waarheid weten
Alleen maar ontkenning
Aai je hoofdje, vertrouwd
Druk je tegen mijn hart
Praat tegen je
Dan de bewustwording, keihard
De pijn is als een steen
Ben je kwijt
Nooit meer samen
Je slaapt voor altijd
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Word wakker
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1
mooi hoor. Ik zit al te janken bij de gedachte aan mn lieve Dizzy die is overleden 15 januari 2008

Ik mis m nog steeds, al leefde hij bij mn moeder. t was mn eerste eigen hondje. Ik heb m niet meegenomen toen ik op mn eigen ging, omdat Mushu (ons andere hondje) anders alleen was en Dizzy fulltime alleen kwam te zitten. Dat kon ik ze beiden niet aandoen. En mn moeder was altijd thuis. Dus heb ik m thuis gelaten. Hij was 11 jaar en had waarschijnlijk een tumor in zn hoofdje. Hij had t ook aan de nieren, maar daar deed hij het goed mee met speciaal voer.
Ik mis mn manneke nog steeds, en vooral als ik dit nu lees

Dit is de rest van de bubs, de zwart witte is Mushu. Dat was zn vriendinnetje. De bruine is Gizmo (van mn zus) en is het zoontje van Dizzy. Hij heeft ooit een teefje gedekt van een vrouw die er zelf een teefje van wilde hebben. Er kwam maar 1 pup uit en dat was Gizmo, die was aan mn zus beloofd. De herder is Sheila. Ook van mn zus. Kruising turk met mechel. Uit het asiel en geborn in mn stagetijd. Ik heb haar vanaf 3 weken zien opgroeien:)
Dit waren zijn maatjes:) Het stel met zn 4 en (dizzy mushu sheila en gizmo) waren echt een roedeltje. Ze hebben Dizzy echt gemist. Mijn haantje kan ermee overweg, maar hoort niet zo in het roedeltje als de andere 4.
Een heel verhaal, om 1 gedichtje
Maar ik moest er aan denken en moet het dan gelijk ff kwijt:)
Groetjes Marieta

Ik mis m nog steeds, al leefde hij bij mn moeder. t was mn eerste eigen hondje. Ik heb m niet meegenomen toen ik op mn eigen ging, omdat Mushu (ons andere hondje) anders alleen was en Dizzy fulltime alleen kwam te zitten. Dat kon ik ze beiden niet aandoen. En mn moeder was altijd thuis. Dus heb ik m thuis gelaten. Hij was 11 jaar en had waarschijnlijk een tumor in zn hoofdje. Hij had t ook aan de nieren, maar daar deed hij het goed mee met speciaal voer.
Ik mis mn manneke nog steeds, en vooral als ik dit nu lees

Dit is de rest van de bubs, de zwart witte is Mushu. Dat was zn vriendinnetje. De bruine is Gizmo (van mn zus) en is het zoontje van Dizzy. Hij heeft ooit een teefje gedekt van een vrouw die er zelf een teefje van wilde hebben. Er kwam maar 1 pup uit en dat was Gizmo, die was aan mn zus beloofd. De herder is Sheila. Ook van mn zus. Kruising turk met mechel. Uit het asiel en geborn in mn stagetijd. Ik heb haar vanaf 3 weken zien opgroeien:)
Dit waren zijn maatjes:) Het stel met zn 4 en (dizzy mushu sheila en gizmo) waren echt een roedeltje. Ze hebben Dizzy echt gemist. Mijn haantje kan ermee overweg, maar hoort niet zo in het roedeltje als de andere 4.
Een heel verhaal, om 1 gedichtje

Groetjes Marieta
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1