Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:(en ik heb Teun in een ietwat aparte houding gespot )
het was vandaag wel heeeeel erg hoor, ik kan er nu wel weer om lachen maar het laatste stuk heeft tie aan de riem gelopen, het was net hormonen jantje :N:
het was vandaag wel heeeeel erg hoor, ik kan er nu wel weer om lachen maar het laatste stuk heeft tie aan de riem gelopen, het was net hormonen jantje :N:
Ik ben toen Bram zo oud was als Teun bij een aantal wandelingen weggelopen, geile rothond
Hahaha die Teun, ik zag het ook al op die ene foto ja hahaha
Hahaha die Teun, ik zag het ook al op die ene foto ja hahaha
ja lach maar........Nina snauwt hem gewoon weg maar Lizzy niet en die liep het stiekum gewoon uit te dagen, arme Teun heeft zo zijn best gedaan vanmiddag :N:
Ik ben toen Bram zo oud was als Teun bij een aantal wandelingen weggelopen, geile rothond
Kelly was met mij mee gereden, het gelazer was bij mij thuis al begonnen, moet je die kop van Teun zien
maar er is dus nog hoop dat dit gedrag minder wordt
bekkie schreef:maar er is dus nog hoop dat dit gedrag minder wordt
Gelukkig wel zeg Bram heeft nu nog wel zo z'n buien hoor, maar zoals hij toen was, is hij niet meer. Hij is nu meer van het flirten met dames, heel charmant.
ik moet bij deze mijn oprechte excuses aanbieden aan beide hitsige heren! Lizzy rook gister namelijk écht veel té lekker dan normaal... Ze is vandaag tóch loops geworden :N: :N:
Helemáál niet de planning en heb het ook totaal niet zien aankomen (normaal merk ik het ook duidelijk in haar gedrag en dat van Sanne)!! Anders had ik haar natuurlijk ook niet meegenomen!
Nogmaals sorry, maar jullie heren zijn in ieder geval errug goed bij neus en gezonde mannen
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
*kelly* schreef:ik moet bij deze mijn oprechte excuses aanbieden aan beide hitsige heren! Lizzy rook gister namelijk écht veel té lekker dan normaal... Ze is vandaag tóch loops geworden :N: :N:
Ha, mijn Cocker let tenminste goed op > Maar dit is ook wel een serieuze vraag van mij. Hoe kan het dat die andere honden daar niet op reageerden? Maar alleen de jonkies van 1 á 1,5 jaar oud?
Tjee, wat een deceptie. Ik moet er toch even van bij komen hoor, dat het toch heel anders was als wat het leek. Ik ben ook wel blij voor Lizzy dat er echt wat aan de hand was, stel het gaat het hele jaar zo door voor haar? En er ging bij mij ook wel een belletje rinkelen toen ik ergens las, dat ze zelf liep uit te dagen. Ik heb dat niet gezien. Maar dat is nu ook beter te begrijpen. Pfff, ik moet echt even omschakelen
edithf schreef:Ha, mijn Cocker let tenminste goed op > Maar dit is ook wel een serieuze vraag van mij. Hoe kan het dat die andere honden daar niet op reageerden? Maar alleen de jonkies van 1 á 1,5 jaar oud?
Niet alle reuen reageren hetzelfde op bijna-loopse-teven Bram is bijv. geen goede graadmeter om te bepalen of een teef bijna loops wordt. Hij reageert pas als de teef loops is.
we hadden 2 dagen ervoor ook nog met Teun gewandeld en toen was ze totaal niet interessant... mijn eigen reu (niet meer intact maar weet nog wel hoe alles werkt ) reageerde ook heel niet op dr en nogmaals tussen haar loopsheden in is ze soms al onweerstaanbaar voor mannen, dus moet het nu voor de heren helemaal vreselijk zijn geweest :N: ze heeft ons erg in de maling genomen....
Even niet meer daten met Teun dus!
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."