Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
heeft iemand een idee - Burberry politielijn...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
heeft iemand een idee - Burberry politielijn...
Ik had voor Jamey een Burberry puppybandje, die ik ook voor mn toekomstige pup wil gaan gebruiken... Maar, setjesfreak als ik ben, wil ik daar eigenlijk ook graag een Burberry lijn bij hebben. Ik heb via Google gezocht, maar (natuurlijk) niet gevonden... Heeft iemand van jullie een idee?

You'll be in my heart... Always...
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Jacksel
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
sjees dat heb ik gemist volgensmijJacksel schreef:Yèti schreef:Toekomstige pup? Is er een speelkameraadje voor Jamey op komst?
wat komt er voor pup en wanneer??? (of ga je hier nog 'n ander topic voor openen)
en nog belangrijker... gaat de nieuwe pup ook mee met de dogtrail in september??
- Jeannettebo
- Zeer actief
dat mag niet, de honden moeten dan 1 jaar zijnCrissi schreef:sjees dat heb ik gemist volgensmijJacksel schreef:Yèti schreef:Toekomstige pup? Is er een speelkameraadje voor Jamey op komst?Super leuk dat er 'n pup komt zeg
![]()
wat komt er voor pup en wanneer??? (of ga je hier nog 'n ander topic voor openen)
en nog belangrijker... gaat de nieuwe pup ook mee met de dogtrail in september??

- Crista
- Zeer actief
Shit zeg... das nou weer jammer... zo'n kleine pup erbij is altijd leukJeannettebo schreef:dat mag niet, de honden moeten dan 1 jaar zijnCrissi schreef:sjees dat heb ik gemist volgensmijJacksel schreef:Yèti schreef:Toekomstige pup? Is er een speelkameraadje voor Jamey op komst?Super leuk dat er 'n pup komt zeg
![]()
- Jacksel
- Zeer actief
Een MarkiesjeJeannettebo schreef:dat mag niet, de honden moeten dan 1 jaar zijnCrissi schreef:sjees dat heb ik gemist volgensmijJacksel schreef:Yèti schreef:Toekomstige pup? Is er een speelkameraadje voor Jamey op komst?Super leuk dat er 'n pup komt zeg
![]()
Ik weet niet wanneer, maar sta wel nr 1 op de wachtlijst en er worden véél nestjes geboren op moment, dus lang zal het niet meer duren...
En nee, niet mee naar Dogtrail dus

You'll be in my heart... Always...
- Crista
- Zeer actief
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- Jacksel
- Zeer actief
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
- Aantal honden: 1
Volgens mij kun je nu wel bellen, hoor.
Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen. Hunter heeft nylon halsbanden en lijnen met een burberry-achtig motief erop. Het is het nèt niet helemaal, maar als je niks anders kunt vinden wellicht een mogelijkheid.
Je kunt het zien op onze website: http://www.animilo.fr. Het duurt even voordat het menu geladen is maar daarna klik in het menu op achtereenvolgens: sellerie, nylon, fantasy en pattes. Dan krijg je o.a. de burberry halsband en lijn in beeld. Die kan ook als politielijn worden besteld en kost dan ong. €30,- . We leveren normaal niet in Nederland maar mocht je hem niet in NL kunnen vinden, dan kan er wel een uitzondering worden gemaakt.
Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen. Hunter heeft nylon halsbanden en lijnen met een burberry-achtig motief erop. Het is het nèt niet helemaal, maar als je niks anders kunt vinden wellicht een mogelijkheid.
Je kunt het zien op onze website: http://www.animilo.fr. Het duurt even voordat het menu geladen is maar daarna klik in het menu op achtereenvolgens: sellerie, nylon, fantasy en pattes. Dan krijg je o.a. de burberry halsband en lijn in beeld. Die kan ook als politielijn worden besteld en kost dan ong. €30,- . We leveren normaal niet in Nederland maar mocht je hem niet in NL kunnen vinden, dan kan er wel een uitzondering worden gemaakt.
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
- Jacksel
- Zeer actief
- Crista
- Zeer actief