Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

salami

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

minimax
Actief
Contacteer:

salami

Ongelezen bericht door minimax »

mijn moeder gaf dr honden vroeger altijd een plakje salami. tegen de vlooien en de wormen, vond ze.

heeft dit ook echt nut? ik twijfel of ik het ook zal gaan doen.
weet iemand hier iets van?
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

knoflook kan tegen vlooien en wormen werken maar in salami zit nou ook weer niet zoveel dacht ik. maar belangrijker is dat het varkensvlees is en dat geef ik mijn honden niet, buiten dat ik het te gekruid vind.
Afbeelding
minimax
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door minimax »

Hutsje schreef:knoflook kan tegen vlooien en wormen werken maar in salami zit nou ook weer niet zoveel dacht ik. maar belangrijker is dat het varkensvlees is en dat geef ik mijn honden niet, buiten dat ik het te gekruid vind.
je hebt ook rundersalami ;) dat gaf mijn mams altijd nadat ze er achter kwam dat gewone salami van porky's gemaakt is :mrgreen:
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
murmel

Ongelezen bericht door murmel »

knoflook werkt inderdaad en aangezien salami ook behoorlijk sterf van smaak is zou het me niet verwonderen mochten wormen daar niet van houden
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Hutsje schreef:knoflook kan tegen vlooien en wormen werken maar in salami zit nou ook weer niet zoveel dacht ik. maar belangrijker is dat het varkensvlees is en dat geef ik mijn honden niet, buiten dat ik het te gekruid vind.
Het is wel varkensvlees maar niet rauw toch, dat kan toch weinig kwaad dacht ik?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”