Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
DAP-band
Moderator: moderatorteam
-
fabienne s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): flatcoated retriever
DAP-band
wie van jullie heeft ervaring met de DAP-band? in juni moeten ruby en shadow een aantal nachtjes in pension(mijn werk)blijven maar shadow heeft daar nog wel is last van stress. nu weet ik dat er naast de DAPverdamper ook een band is die je om kan doen die dan het zelfde werkt,maar werkt dat dan ook echt?of zijn er ook andere middeltjes om de stress een beetje te beperken.
hij gaat trouwens altijd mee naar het werk dus in een kennel zitten is hij gewend en ik kan ook niet echt zeggen dat ie het niet leuk vind en ik weet ook waar de stress een beetje vandaan komt maar juist om die reden breng ik hem liever in pension als dan dat ik hem bij iemand in huis wil doen.voor die tijd laat ik hem nog wel is een nachtje over zodat ie er een beetje aan kan wennen om daar te slapen i.p.v s'avonds mee naar huis te gaan.
hij gaat trouwens altijd mee naar het werk dus in een kennel zitten is hij gewend en ik kan ook niet echt zeggen dat ie het niet leuk vind en ik weet ook waar de stress een beetje vandaan komt maar juist om die reden breng ik hem liever in pension als dan dat ik hem bij iemand in huis wil doen.voor die tijd laat ik hem nog wel is een nachtje over zodat ie er een beetje aan kan wennen om daar te slapen i.p.v s'avonds mee naar huis te gaan.

jemble 5 maanden
-
fabienne s
- Zeer actief
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
- hondeponnetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australian Cattle Dog
- Aantal honden: 2
- Zenda
- Zeer actief
-
fabienne s
- Zeer actief
ben vanmiddag bij de da geweest om ook even info te vragen over de dap band. heb nu ook een folder thuis en een proefverpakking. in de folder staat trouwens dat hij meteen werkt en dan 1maand lang. ik ga het van de week testen als ik weer moet werken(ben nu even lekker vrij) en mocht het aanslaan krijgt ie een band om als ie langer in pension moet blijven

jemble 5 maanden