Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
denken jullie weleens aan oude topics?
Moderator: moderatorteam
denken jullie weleens aan oude topics?
ik denk wel eens aan topics die mij bij gebleven zijn , maar ik weet niet of daar ooit een oplossing voor gevonden was.
Het ging over een klein hondje , wat een erg harde en pijnlijke buik had, en zij/hij poepte ook niet meer .
Maar de wandleingen waren maar ongeveer 10 min , of zo, onder het mom van:
kleine hondjes hoeven niet lang te lopen. ( of zoiets)
( ik vond het toen heel zielig voor dat hondje)
Waarop ik toen adviseerde om eens lánger te gaan lopen,
dat is beter voor de spijsvertering ( voor mensen ook), en kijken of dat helpt.
maar ik weet het niet meer terug te vinden, of zo'n TS is hier niet eens meer aanwezig zelfs.
En zo zijn er meer van die topics , dat je denkt van:.. hoe is dat nou afgelopen?
hebben jullie dat nou ook?
En waar denk je dan aan?
Het ging over een klein hondje , wat een erg harde en pijnlijke buik had, en zij/hij poepte ook niet meer .
Maar de wandleingen waren maar ongeveer 10 min , of zo, onder het mom van:
kleine hondjes hoeven niet lang te lopen. ( of zoiets)
( ik vond het toen heel zielig voor dat hondje)
Waarop ik toen adviseerde om eens lánger te gaan lopen,
dat is beter voor de spijsvertering ( voor mensen ook), en kijken of dat helpt.
maar ik weet het niet meer terug te vinden, of zo'n TS is hier niet eens meer aanwezig zelfs.
En zo zijn er meer van die topics , dat je denkt van:.. hoe is dat nou afgelopen?
hebben jullie dat nou ook?
En waar denk je dan aan?
- antoinette
- Zeer actief
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ja hoor.
Ik moet nu bijvoorbeeld ineens aan <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ight=bauke" target="_blank">deze</a>
denken.
Of <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ight=bauke" target="_blank">deze</a>.
En niet te vergeten <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ight=bauke" target="_blank">deze</a>.
Ik moet nu bijvoorbeeld ineens aan <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ight=bauke" target="_blank">deze</a>
denken.
Of <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ight=bauke" target="_blank">deze</a>.
En niet te vergeten <a href="http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... ight=bauke" target="_blank">deze</a>.
Groetjes, Marianne.

Ja hoor, deze en dan kan ik alleen maar denken, wat ging er mis dat ze er nog steeds is
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=134160

- M@ri@nne
- Zeer actief
Nu even serieus, ja het topic van Dusty van Malinois is erg blijven hangen omdat ook Dusty heel onverwachts overleed, net zoals mijn Uschie die een dag later overleed.
Het verdriet wat forummers hebben als er nare dingen in hun leven spelen, dat blijft hangen.
En nu weer Joy, een hele jonge hond die al zoveel had meegemaakt, dat zijn allemaal dingen die blijven hangen en waar ik wel eens aan denk
Het verdriet wat forummers hebben als er nare dingen in hun leven spelen, dat blijft hangen.
En nu weer Joy, een hele jonge hond die al zoveel had meegemaakt, dat zijn allemaal dingen die blijven hangen en waar ik wel eens aan denk
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
De topics van overleden hondjes blijven bij mij heel erg lang hangen en de natuurlijk de hondjes bij wie het nu even niet zo lekker gaat. Ik kan daar dan ook nachten over wakker liggen of uren surfen over het net om maar mee de denken over een oplossing.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
weet je ècht niets anders te verzinnen:Addy schreef:Ja hoor, deze en dan kan ik alleen maar denken, wat ging er mis dat ze er nog steeds is![]()
zielig , hoor, ik heb nu echt medelijden met je

Mari@nne schreef toch al het overlijden van een zeer gewaardeerd forumlidPak-de-bal schreef:wat typisch, dat verder niemand aan oude gevallen denkt![]()
uit het oog , uit het hart?

Hoe weet jij nou weer, beter gezegt waarom vul je nou weer in dat wij niet aan oude gevallen denken.
Mens wat ben je toch een etter af en toe

ik had inderdaad wat meer van verwacht hier.Addy schreef:Mari@nne schreef toch al het overlijden van een zeer gewaardeerd forumlidPak-de-bal schreef:wat typisch, dat verder niemand aan oude gevallen denkt![]()
uit het oog , uit het hart?![]()
Hoe weet jij nou weer, beter gezegt waarom vul je nou weer in dat wij niet aan oude gevallen denken.
Mens wat ben je toch een etter af en toe
Topics van problemen , die nooit opgelost zijn bv ?
Jullie zijn er allemaal toch zo goed in? om adviezen te geven?
Maar denken jullie nooit van: hoe zou het afgelopen zijn?

Sommige topics kan ik me nog herinneren buiten de droevige natuurlijk ook de hilarische ,zo was er een die ging over meitoxine en ook het tarwegrassaptopic heb ik ontzettend om gelachen.
Ook het eerste ddddtopic heb ik om gegierd.
Soms wil je inderdaad wel weten hoe het afgelopen zo herinner ik me er nog 1 waarvan de partner de hond niet zo leuk vond en ik vraag me dan wel af of de hond nog daar is of inmiddels ergens anders.
Sommige topics staan me bij om mijn eigen reacties maar dat komt omdat ik dan meestal later denk op je handen zitten is ook een optie Tien :N: :N:
Ook het eerste ddddtopic heb ik om gegierd.
Soms wil je inderdaad wel weten hoe het afgelopen zo herinner ik me er nog 1 waarvan de partner de hond niet zo leuk vond en ik vraag me dan wel af of de hond nog daar is of inmiddels ergens anders.
Sommige topics staan me bij om mijn eigen reacties maar dat komt omdat ik dan meestal later denk op je handen zitten is ook een optie Tien :N: :N:

- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
Weet je wat ik verwacht, dat jij gewoon eens die muil van je gaat houden.Pak-de-bal schreef:ik had inderdaad wat meer van verwacht hier.
Helaas is die verwachting tot op de dag van vandaag niet uitgekomen

gefeliciteerd Addy !!!!!!!Addy schreef:Weet je wat ik verwacht, dat jij gewoon eens die muil van je gaat houden.Pak-de-bal schreef:ik had inderdaad wat meer van verwacht hier.

Wéér een NORMALE topic naar de kloten !!!!!!! dooor jou !!!

- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Wie ligt er onder?MARC_S schreef:

Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
Nou Addy, dat wordt wel heel persoonlijk!Addy schreef:wie mij persoonlijk kent stelt die vraag niet eensEline* schreef:Wie ligt er onder?MARC_S schreef:Addy of PdB?
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

Leuk topic! Ik heb dat niet echt, dat ik me oude topics herinner, tenminste niet zonder context. Ik denk meer aan bepaalde topics gerelateerd aan namen, maar het volgende moment ben ik ze dan meestal weer vergeten
Wat ik op mijn beurt dus weer erg hilarisch vind is dat ik ooit mijn ervaring beschreef met tarwegrassap, dat dit goed werkte bij mijn allergische hondje, en dat dit zo'n indruk maakte op een forumlid dat zij er keer op keer op terug komt en het zelfs bij haar 'meest memorabele topics' indeelt
Ja dat vind ik dus erg grappig, en daarom is mijn allereigenste tarwegrastopic voor mij ook wel bijzonder geworden
Wat ik anderzijds wel weer jammer vind is dat ik destijds een paar pb's heb gekregen van mensen die ook aan de slag waren gegaan met tarwegras bij hun allergische hondje en mij per pb vertelden dat het heel goed hielp maar dat ze dit niet openbaar durfden te maken

Wat ik op mijn beurt dus weer erg hilarisch vind is dat ik ooit mijn ervaring beschreef met tarwegrassap, dat dit goed werkte bij mijn allergische hondje, en dat dit zo'n indruk maakte op een forumlid dat zij er keer op keer op terug komt en het zelfs bij haar 'meest memorabele topics' indeelt

Ja dat vind ik dus erg grappig, en daarom is mijn allereigenste tarwegrastopic voor mij ook wel bijzonder geworden

Wat ik anderzijds wel weer jammer vind is dat ik destijds een paar pb's heb gekregen van mensen die ook aan de slag waren gegaan met tarwegras bij hun allergische hondje en mij per pb vertelden dat het heel goed hielp maar dat ze dit niet openbaar durfden te maken

- iones
- Zeer actief
Ik heb wel eens vaker ja, dat ik nieuwsgierig ben naar hoe iets is afgelopen. Eigenlijk zou het wel zo correct zijn, dat als je mensen mee laat denken over je probleem, dat je ze toch wel laat weten hoe het afloopt.
Deze opmerking getuigt bepaald niet van een beschaafd mens. Had je niet gewoon met normale woorden kunnen zeggen wat je niet beviel op dat moment? Is dit nu de manier waarop je je wilt profileren, als "Addy met de grote muil"???????Addy schreef: Weet je wat ik verwacht, dat jij gewoon eens die muil van je gaat houden.
Laatst gewijzigd door iones op 22 mar 2008 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen